هتل آپارتمان شیرین کاشان

به گزارش تور هند ارزان، هدف هتل آپارتمان شیرین کاشان از شروع تا به امروز، ارائه خدمات مناسب به میهمانانی است که می خواهند خدماتی عالی را تجربه نموده و از لذت احترام سنتی ایرانیان به میهمان برخوردار شوند.هتل آپارتمان شیرین کاشان (سه ستاره) تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا لبخند رضایت را بر لبان شما و میهمانانتان بنشاند.

هتل آپارتمان شیرین کاشان

امکانات هتل :

هتل - هاستل - کافی شاپ - فروشگاه صنایع دستی و سوغاتخانه - تورهای متنوع گردشگری برای کاشان و اطراف کاشان - خشکشویی - صرافی - کرایه خودرو بدون راننده - راهنمای تور - آسانسور- پذیرش 24 ساعته - صندوق امانات در لابی - پله اظطراری - فتوکپی، پرینت، فکس - اتاق چمدان - روم سرویس -کپسول آتش نشانی - اعلام حریق - خدمات بیدار باش - خدمات باربری - خدمات برای معلولین - خدمات خانه داری - خدمات تهیه بلیط و رزرو هتل برای دیگر شهرها - …

اتاق های هتل :

اتاق تک تخته (همان اتاق دبل یا توئین با قیمت کمتر) -

اتاق دبل با آشپزخانه - اتاق دبل بدون آشپزخانه - اتاق توئین با آشپزخانه - اتاق توئین بدون آشپزخانه -

اتاق تیریپل (سه تخت تک نفره) با اشپزخانه - اتاق تیریپل (دبل سینگل) با آشپزخانه -

اتاق چهار نفره (دبل توئین) معمولی با آشپزخانه - اتاق چهار نفره (دبل توئین) کانکت با آشپزخانه -

امکانات تمامی اتاق های هتل :

صبحانه رایگان (سرو در اتاق میهمان) - اینترنت رایگان (در تمامی قسمت های هتل) - ترانسفر رایگان از ایستگاه راه آهن یا پایانه مسافربری کاشان به هتل (به شرط باخبر بودن هتل از زمان ورود میهمان به کاشان) - ترانسفر رایگان از هتل به ایستگاه راه آهن یا پایانه مسافربری کاشان - آب معدنی و چای تی بگ رایگان موقع تحویل اتاق - سرویس بهداشتی فرنگی و حمام خصوصی - وسایل حمام (شامپو، صابون، حوله) - آشپزخانه - وسایل آشپزخانه (برخی از وسایل به درخواست میهمان داده می شود) - تلویزیون ال سی دی 32 اینچ - یخچال - مینی بار (شامل هزینه اضافه) - کولر گازی - شوفاژ - تلفن داخلی - کتری برقی - سشوار - کمد لباس و رخت آویز - میز و جایگاه ناهار خوری - میز آرایش - …

اتاق های هاستل :

دورمیتوری با ظرفیت 15 نفر (6 تخت دو طبقه و سه مبل تخت خواب شو) - اتاق دبل - اتاق تیریپل (سه تخت تک نفره) -

توجه : این اتاق تنها به مسافران خارجی به صورت جداگانه و نفری اجاره داده می شود و مسافران ایرانی می بایست کل اتاق را که ظرفیت 20 نفره دارد را یک جا رزرو نمایند. پس بیشتر مناسب اردوهای دانش آموزی و دانشجویی (یا دختر یا پسر) و خانواده های پرجمعیت است.

امکانات تمامی اتاق های هاستل :

صبحانه رایگان (سرو در قسمت نشیمن هاستل) - اینترنت رایگان (در تمامی قسمت های هتل) - ترانسفر رایگان از ایستگاه راه آهن یا پایانه مسافربری کاشان به هتل (به شرط باخبر بودن هتل از زمان ورود میهمان به کاشان) - ترانسفر رایگان از هتل به ایستگاه راه آهن یا پایانه مسافربری کاشان - آب معدنی و چای تی بگ رایگان موقع تحویل اتاق - سرویس بهداشتی فرنگی و حمام خصوصی - وسایل حمام (شامپو، صابون، حوله) - آشپزخانه مشترک - وسایل آشپزخانه (برخی از وسایل به درخواست میهمان داده می شود) - یخچال - کولر گازی - شوفاژ - تلفن داخلی - کتری برقی - سشوار - میز آرایش - …

قانون کنسلی در High Season:

کنسل کردن کمتر از 24 ساعت قبل از ورود میهمان 70% هزینه شب اول، کنسل کردن بین 24 تا 48 ساعت قبل از ورود میهمان 50% هزینه شب اول، کنسل کردن بیشتر از 48 ساعت قبل از ورود میهمان 30% هزینه شب اول به وسیله هتل گرفته می شود.

در صورت کنسل نکردن اتاق و حضور نیافتن مسافر در هتل، 100% هزینه شب اول به وسیله هتل گرفته می شود.

قانون کنسلی در Low Season:

کنسل کردن کمتر از 24 ساعت قبل از ورود میهمان 50% هزینه شب اول، کنسل کردن بین 24 تا 48 ساعت قبل از ورود میهمان 30% هزینه شب اول، کنسل کردن بیشتر از 48 ساعت قبل از ورود میهمان 10% هزینه شب اول به وسیله هتل گرفته می شود.

در صورت کنسل نکردن اتاق و حضور نیافتن مسافر در هتل، 100% هزینه شب اول به وسیله هتل گرفته می شود.

نکات مهم :

ساعت تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد.

ورود مهمان تا قبل از ساعت 6 صبح یک شب اقامت کامل و پس از آن حداکثر تا 50% هزینه کامل اقامت یک شب محاسبه خواهد شد. بعلاوه در صورت درخواست مهمان برای افزایش زمان اقامت تا ساعت 18 حداکثر تا 50% و پس از آن هزینه کامل یک شب اقامت از میهمان دریافت می شود.

اقامت بچه ها زیر 3 سال در هتل رایگان است و اقامت بچه ها بین 3 إلی 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، نیم بها خواهد بود.

میهمان باید در هنگام ورود به واحد اقامتی برگ تأییدیه رزو را به پذیرش ارائه دهد.

امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می شود.

در هنگام ورود به واحد اقامتی، مهمانی که اتاق به نام ایشان رزرو شده باید شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه معتبر خود و سایر همراهان را برای دریافت اتاق به پذیرش نشان دهند و فرم پذیرش را به دقت و کامل پر بفرمایند.

مدارک میهمان در ابتدا به وسیله مسئول پذیرش جهت اسکن گرفته می شود و پس از آن به میهمان تحویل می شود.

در صورت ارائه هرگونه مدارک هویتی و اطلاعات نادرست، عواقب ناشی از آن برعهده میهمان است.

استعمال دخانیات در داخل اتاق ها و لابی ممنوع می باشد. در صورت عدم رعایت 50% هزینه اتاق از میهمان به عنوان خسارت گرفته خواهد شد.

درصد تخفیف به میهمانان و آژانس های مسافرتی و درصد کمیسیون به مراکز رزرواسیون در High Season و Low Season فرق دارد و نرخنامه در بازه های زمانی گوناگون ارسال می شود.

در High Season، اولویت رزرو اتاق برای مراکز رزرواسیون و آژانس های مسافرتی خواهد بود که در Low Season با ما همکاری داشته باشند.

اطلاعات تماس هتل :

تلفن : 03155245870

نمابر : 03155245869

کد پستی : 8713937481

آدرس : کاشان - میدان کمال الملک - خیابان فاضل نراقی - کوچه مسجد آقابزرگ

منبع:سیـری در ایـران

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2197

به "هتل آپارتمان شیرین کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان شیرین کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید