نفرات برتر مسابقات تیروکمان باشگاه های استان مرکزی معرفی شدند

به گزارش تور هند ارزان، فاطمه ربیعی در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی و انتخابی تیروکمان باشگاه های استان مرکزی برای شناخت نفرات برتر جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در 2 بخش دختران و پسران در اراک برگزار گشت.

نفرات برتر مسابقات تیروکمان باشگاه های استان مرکزی معرفی شدند

وی افزود: مسابقات با شرکت 28 ورزشکار از شهرستان های اراک، شازند، خمین، دلیجان و مهاجران در 2 بخش ریکرو و کامپوند پیگیری شد که در نهایت، در ریکرو بانوان محنا شجاعی مقام نخست را کسب کرد، در کامپوند بانوان هم سارا جلالی بر سکوی نخست ایستاد، سارا مجیان نایب قهرمان شد و هلیا محمدی در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: در کامپوند آقایان دانیال یوسفی، شایان غزنوی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند. در ریکرو آقایان هم امیرمحمد پیرحسینی نام قهرمانی را به دست آورد، محمد مبین ربیعی در جایگاه دوم ایستاد و محمد طاهر جعفری سوم شد.

ربیعی ادامه داد: در ریکرو پایه آقایان هم، علی پیشوار، رضا پیشوار و حسین خسروی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه سه نفر برتر این رقابت ها در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند یافت، افزود: همچنین مهرانگیز حسین آبادی، زاهده رضایی، عماد کمره ای و آرش قنامی داوری مسابقات را برعهده داشتند.

نایب رئیس هیأت تیر و کمان استان مرکزی بیان کرد: این هیأت پیشنهاد میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری در رده های نونهالان و نوجوانان را به فدراسیون تیر و کمان بیان کرده است و امیدواریم این میزبان مورد موافقت فدراسیون قرار بگیرد.

گفتنی است مسابقات با رعایت کامل پروتکل های و دستورالعمل بهداشتی زیر نظر هیأت تیروکمان استان مرکزی برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1819

به "نفرات برتر مسابقات تیروکمان باشگاه های استان مرکزی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر مسابقات تیروکمان باشگاه های استان مرکزی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید