مینامینو: انتظار نداشتیم ایران تحلیل برود

به گزارش تور هند ارزان، نیمه دوم ایران تحلیل رفت و این باعث شد تا به بازی خودمان را انجام دهیم. با توجه به بازی های گذشته ایران اصلا انتظار داشتیم این تیم در نیمه دوم تحلیل برود.

مینامینو: انتظار نداشتیم ایران تحلیل برود

انتظار نداشتیم ایران تحلیل برود

مینامینو، بازیکن تیم ملی ژاپن پس از این بازی گفت:در دقایق اولیه بازی طرفداران ایرانی تشویق های بی وقفه ای داشتند و این باعث شد تا بازی برای ما سخت گردد. رفته رفته ما بازی را پیدا کردیم. نیمه دوم ایران تحلیل رفت و این باعث شد تا به بازی خودمان را انجام دهیم. با توجه به بازی های گذشته ایران اصلا انتظار داشتیم این تیم در نیمه دوم تحلیل برود.

وی اضافه نمود:ما بازیکنان جوان خوبی در ترکیب تیم داشتیم و این باعث شد تا در نیمه دوم با تغییر تاکتیک ایران سوار بر بازی شویم. ما خوشحالیم که در استادیوم العین پیروز شدیم و به فینال راه پیدا کردیم. امیدواریم قهرمان شویم.

اوساکا زننده 2 گل سامورایی ها هم پس از این دیدار گفت:تغییرات زیادی را در تیم انجام داده بودیم. نسبت به جام جهانی تغییرات زیادی در ترکیب تیم رخ داد و بازیکنان جوان زیادی به جمع ما اضافه شدند. ما به همراه مربی جوان مان نتایج خوبی گرفتیم و با شایستگی به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کردیم.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 155

به "مینامینو: انتظار نداشتیم ایران تحلیل برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینامینو: انتظار نداشتیم ایران تحلیل برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید