موبایلی با دوربین سلفی 108 مگاپیکسلی به بازار می آید

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، از حدود یک سال قبل موبایل هایی با دوربین پشتی بیش از 100 مگاپیسکل به بازار عرضه شده اند. همزمان دوربین های سلفی دستگاه ها نیز تا 44 مگاپیکسل ارتقا یافتند.

موبایلی با دوربین سلفی 108 مگاپیکسلی به بازار می آید

اما یکی از کاربران توئیتر به نام Digital Chat Station فاش کرد به زودی موبایلی با دوربین سلفی 108 مگاپیکسلی به بازار عرضه می گردد. البته این کاربر نام سازنده دستگاه را اعلام نکرده است.

هرچند موبایل هایی با دوربین سلفی بیش از 100 مگاپیسکل بسیار جذاب به نظر می رسند اما جزئیاتی درباره چگونگی نصب آنها در دستگاه وجود ندارد. حسگرهای 108 مگاپیکسلی موجود بسیار عظیم هستند و فضای زیادی از پشت دستگاه را اشغال می نمایند. بنابراین قرار دادن یکی از آنها جلوی موبایل به معنای آن است که روی نمایشگر یک بریدگی یا سوراخ عظیمی وجود خواهد داشت.

البته کارشناسان معتقدند دو روش برای نصب چنین ماژولی بدون ایجاد یک بریدگی یا سوراخ عظیم روی نمایشگر وجود دارد. روش نخست استفاده از طراحی پاپ آپ است. زیرا این مکانیسم را می توان طوری تنظیم کرد که برای حسگر عظیم تر مناسب باشد. روش دیگر استفاده از دوربین های فلیپ مجهز به موتور مانند زن فون 6 و زن فون 7 است. با یاری این روش می توان یک دوربین 100 مگاپیکسلی را طوری پشت دستگاه قرار داد که پس از چرخاندن به دوربین سلفی تبدیل شوند.

این درحالی است که اخباری درباره عرضه موبایل هایی با دوربین 200 مگاپیکسلی در امسال نیز منتشرشده است. طبق گزارش ها موبایل ZTE Axon 30 Pro احتمالاً نخستین دستگاهی است که مجهز به چنین حسگر موبایلی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1644

به "موبایلی با دوربین سلفی 108 مگاپیکسلی به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایلی با دوربین سلفی 108 مگاپیکسلی به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید