سازندگان کرش بندیکوت و تمام استودیوهای اکتیویژن روی کال آو دیوتی کار می نمایند

به گزارش تور هند ارزان، توسعه بازی ها در طول یک سال اخیر به خاطر مسائل مختلف حسابی چالش برانگیز شده است. با این حال، شرکت بازی سازی اکتیویژن به هر قیمتی می خواهد از عرضه کال آو دیوتی سال جاری و محتوی جدید برای کال آو دیوتی وارزون مطمئن گردد. استودیوی بازی سازی تویز فور باب، سازنده کرش بندیکوت 4، رسما خبر داده که آن ها از این پس روی مجموعه کال آو دیوتی کار خواهند کرد.

سازندگان کرش بندیکوت و تمام استودیوهای اکتیویژن روی کال آو دیوتی کار می نمایند

به عنوان بزرگترین و پرفروش ترین مجموعه بازی های تاریخ، اکتیویژن به هیچ وجه نمی خواهد قید عرضه یک کال آو دیوتی جدید را در سال جدید میلادی بزند یا عرضه آن را چند ماهی به عقب بیاندازد؛ حتی اگر با بر و بچه های استودیویی مثل تویز فور باب طرف باشیم که تخصصشان ساخت سکوبازی است و نه اکشن اول شخص نظامی. مشخصا هم تعداد زیادی از بازی سازان و طراحان این استودیوی بازی سازی علاقه ای به کار روی سری کال آو دیوتی نداشته اند و در پی اعلام خبر رسمی تغییر رویه کاری استودیوی تویز فور باب، تعداد زیادی از بازی سازان این استودیو استعفای خود را اعلام کردند.

افرادی مثل طراح شخصیت یا طراح بازی این استودیو در توییتر ضمن ابراز نارضایتی از اتفاق پیش آمده، کار استودیوی سازنده کرش بندیکوت 4 را تمام شده خواندند و خبر جدایی خود را اعلام کردند.

طولی نکشید که خبرگزاری وی جی سی طی گزارشی گفت که در حال حاضر تمام استودیوهای زیرمجموعه اکتیویژن برای تمام کردن پروژه کال آو دیوتی امسال احضار شده اند و هیچ پروژه دیگری به غیر از کال آو دیوتی امسال و محتوای جدید برای کال آو دیوتی وارزون در دست توسعه نیست.

این خبر در حالی منتشر می گردد که اکتیویژن چند ماه پیش یکی از استودیوهای معروف و قدیمی خود به نام Vicarious Visions را به طور کلی به بلیزارد ملحق کرد تا روی سری بازی های دیابلو کار نمایند. این استودیو دو بازسازی شگفت انگیز سه گانه کرش بندیکوت و تونی هاوک را ساخته بود. استودیوی تویز فور باب هم که به تازگی کرش بندیکوت 4 را به عنوان یکی از بهترین سکوبازی های چند سال اخیر ساخته و وارد بازار نموده بود، به جای اینکه به کار روی این سری یا حتی بازی های جدید ادامه دهد، به استودیویی دیگر برای توسعه کال آو دیوتی تبدیل می گردد.

در حال حاضر این استودیوها که زیرمجموعه اکتیویژن هستند، همگی روی کال آو دیوتی کار می نمایند؛ Infinity Ward، Treyarch، Sledgehammer، Raven، Beenox، High Moon و نهایتا هم Toys for Bob.

هنوز شماره امسال سری کال آو دیوتی رسما رونمایی نشده، اما از گوشه و کنار شنیده ایم که این بازی دنباله ای برای کال آو دیوتی: جنگ جهانی دوم چند سال پیش خواهد بود و مشخصا در همین بازه زمانی اتفاق خواهد بود. هم چنین چند منبع مختلف گفته اند که بازی به هیچ وجه برای عرضه در امسال میلادی آماده نیست و اکتیویژن اگر بخواهد آن را عرضه کند، احتمالا باید از بخش های مختلف آن بزند یا نهایتا فقط یک بازی چند نفره و بدون بخش داستانی، مثل بلک آپس 4 ارایه دهد.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1723

به "سازندگان کرش بندیکوت و تمام استودیوهای اکتیویژن روی کال آو دیوتی کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان کرش بندیکوت و تمام استودیوهای اکتیویژن روی کال آو دیوتی کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید