قهرمانی آسیا درس های زیادی بری ما داشت، محمدبنا: متوجه شدیم باید بیشتر کار کنیم

به گزارش تور هند ارزان، محمد بنا بعد از قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا حضور در مسابقات جهانی را سخت و سخت دانست و خاطرنشان کرد که باید چند برابر بیشتر از قبل کار کرد.

قهرمانی آسیا درس های زیادی بری ما داشت، محمدبنا: متوجه شدیم باید بیشتر کار کنیم

تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های قهرمانی آسیا با 4 مدال طلا و 3 برنز به عنوان قهرمانی رسید. عنوانی که بسیار سخت و نفس گیر به دست آمد اما با توجه به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته این قهرمانی می واند یک موفقیت خوب برای کشتی فرنگی محسوب گردد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از این قهرمانی درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت و حساس شده بود چراکه تا آخرین لحظه با تیم ازبکستان در کسب امتیاز رقابت داشتیم. خوشبختانه با پیروزی مهدی علیاری در رده بندی و باخت نماینده ازبک در دیدار فینال، تیم ایران با ایجاد اختلاف امتیاز لازم قهرمان شد.

بنا همچنین ادامه داد: از نتیجه به دست آمده راضی هستم و خیلی خوشحالم که شرمسار و خجالت زده مردم نشدم؛ چون من به آنها وعده قهرمانی داده بودم. خدا را شکر می کنم که در نخستین میدان بین المللی رسمی توانستیم با کسب قهرمانی همراه شویم هر چند که واقعاً برای آینده کار سختی را پیش رو داریم.

بنا گفت: این قهرمانی درس های زیادی برای ما داشت. متوجه شدیم باید بیشتر از قبل کار کنیم تا با برطرف نواقص و کاستی در رقابتهای جهانی با مشکل روبرو نشویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در واکنش به اینکه هنگام بالا بردن جام قهرمانی اشک شوق ریخت، ادامه داد: من هر زمان که سرود ملی ایران در سالن نواخته می گردد و پرچم خوشرنگ کشورمان به اهتزاز در می آید به خودم می بالم و اشک شوق من به دلیل عرق ملی و شادی بی حد و اندازه من بود.

او با تاکید بر اینکه با توجه به مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در رقابت های جهانی قزاقستان پیش رو داریم، گفت: با توجه به سطح پیکارهای قهرمانی آسیا باید کوشش خودمان را بیشتر کنیم. باید نسبت به گذشته در برنامه های خودمان هم بازنگری نموده و با بررسی دقیق تر برای آینده آماده شویم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 204

به "قهرمانی آسیا درس های زیادی بری ما داشت، محمدبنا: متوجه شدیم باید بیشتر کار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی آسیا درس های زیادی بری ما داشت، محمدبنا: متوجه شدیم باید بیشتر کار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید