علی چینی: بعضی بازیکنان لیاقت پیراهن استقلال را نداشتند

به گزارش تور هند ارزان، علی چینی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ترکیب بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به پوست اندازی احتیاج داشت بنابراین تغییرات زیادی که در این تیم رخ داده را به فال نیک می گیرم.

علی چینی: بعضی بازیکنان لیاقت پیراهن استقلال را نداشتند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

وی اضافه کرد: البته این تغییرات گسترده باعث می گردد تیم برای هماهنگی به زمان احتیاج داشته باشد. امیدوارم طرفدارن و رسانه ها با استقلال همکاری نموده و این زمان را به تیم بدهند.

مربی سابق آبی پوشان در مورد زمان مورد احتیاج برای رسیدن به هماهنگی گفت: این زمان تعیین نیست. شاید دو هفته طول بکشید شاید ده یا دوازده هفته. اما طرفدار استقلال باید با این موضوع کنار آمده و این زمان را به استراماچونی بدهد در غیر اینصورت اعتماد به نفس از تیم و بازیکنان گرفته می گردد.

چینی در مورد بازیکنانی که آبی ها در جابجایی به خدمت دریافتد نیز گفت: بازیکنان خوبی جذب استقلال شدند. در نفت تهران مربی رضاوند بودم و تایید می کنم او از گذشته یک استقلالی دو آتشه بود. این بازیکن حتماً با قلبش به این تیم آمده است. رضاوند عاشق بازی مجتبی جباری هست و سبک بازی اش هم بی شباهت به او نیست. دیاباته هم یک مهاجم خیلی خوب است و می تواند به استقلال یاری کند.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: البته نتیجه دریافت تیم تنها در گروی بازیکن و مربی نیست. نقش باشگاه و پشتیبانی و تدارکاتی که برای تیم در نظر گرفته می گردد هم در موفقیت یک فصل بسیار زیاد است. امیدوارم باشگاه از این نظر حمایت خوبی از کادر فنی و بازیکنانش داشته باشد.

مربی پیشین آبی پوشان در مورد گلایه های بعضی از بازیکنان پیشین این باشگاه در مورد جدایی در سال های گذشته گفت: این گلایه ها عجیب است. هیچ بازیکنی به استقلال نمی آید که تا ابد در این تیم بماند. بزرگتر از این بازیکنان هم روزی آمدند و روزی هم رفتند. بازیکنان یک روز با آمدن به استقلال یاری می نمایند و یک روز هم باید با رفتن شان یاری نمایند. اگر خودشان زمان رفتن را تشخیص ندهند، طبیعی است که جبر روزگار آنها را کنار می گذارد.

وی با اشاره رفتار بعضی از بازیکنان پس از جدایی از استقلال گفت: زمان چهره واقعی بازیکنان را نشان می دهد. متاسفانه یکسری بازیکن که از نظر شخصیتی کوچک هستند و لیاقت بر تن کردن پیراهن استقلال را ندارند، اشتباهی به این تیم آمدند. این تیم در گذشته بازیکنانی داشت که بعد از رفتن، یک سال از خانه بیرون نمی آمدند اما حالا می بینیم یک بازیکن بعد از رفتن از استقلال در فضای مجازی مسخره بازی در می آورد و اظهار شادی می نماید. این رفتار نشان می دهد آنها اصلاً لیاقت پوشیدن پیراهن آبی را نداشتند.

چینی در سرانجام این مصاحبه گفت: یک بازیکنی هم بود که در گذشته به استقلال آمد و انواع مصاحبه ها را کرد که تا ابد استقلالی می مانم اما تا پایش را از این تیم بیرون گذاشت آغاز کرد به مصاحبه کردن بر علیه استقلال و بازی کردن با احساسات طرفداران آبی. به عنوان یک پیشکسوت فوتبال فقط می توانم تاسف بخورم به حال چنین بازیکنانی.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 253

به "علی چینی: بعضی بازیکنان لیاقت پیراهن استقلال را نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی چینی: بعضی بازیکنان لیاقت پیراهن استقلال را نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید