علت عدم حضور VAR در لیگ قهرمانان آسیا معین شد

به گزارش تور هند ارزان، تهران (پانا) - یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال عربستان علت اصلی عدم استفاده از یاری داور ویدئویی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام نمود.

علت عدم حضور VAR در لیگ قهرمانان آسیا معین شد

پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نمود که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبری از حضور یاری داور ویدئویی استفاده نخواهد کرد، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه علت تصمیم AFC برای عدم استفاده از VAR مسائل اقتصادی این کنفدراسیون است.

اما امروز ابراهیم القاسم دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه ای که با روزنامه الریاضیه داشته اعلام نموده است که این تصمیم به علت مسائل اقتصادی نبوده و کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنجا که بعضی کشورهای میزبان حتی در لیگ داخلی هم از VAR استفاده نمی نمایند و زیرساخت های لازم برای استفاده از این تکنولوژی را ندارند، تصمیم به عدم استفاده از VAR گرفته است.

نکته جالب توجه اینجاست که میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار عربستان، امارات و هند است که در بین این کشورها عربستان و امارات در لیگ های برتر خود از یاری داور ویدئویی استفاده می نمایند و تنها هند است که توانسته برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا را تغییر دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1686

به "علت عدم حضور VAR در لیگ قهرمانان آسیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عدم حضور VAR در لیگ قهرمانان آسیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید