ضیافت شام قهرمان المپیک برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و کادرفنی در شیراز

به گزارش تور هند ارزان، همزمان با برگزاری جام بین المللی کشتی فرنگی تختی در شیراز، قهرمان شیرازی المپیک 2012 لندن در ضیافت شامی از محمد بنا و کادرفنی اش پذیرایی کرد.

ضیافت شام قهرمان المپیک برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و کادرفنی در شیراز

به گزارش خبرنگاران، درحالی که در سال های اخیر به نظر می رسید اختلافاتی بین امید نوروزی و محمد بنا از گذشته وجود داشته، برگزاری جام بین المللی کشتی فرنگی جهان پهلوان تختی در شیراز باعث شد که این دو کدورت ها را کنار گذاشته و علاوه بر اینکه در کنار هم مسابقات جام تختی را از نزدیک تماشا کردند، ضیافت شامی نیز در کنار هم داشته باشند.

امید نوروزی که با مربیگری محمد بنا یکی از سه طلایی تاریخی و به یادماندنی کشتی فرنگی را در المپیک 2012 لندن به دست آورد، پنجشنبه شب از محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، حسن رنگرز مدیر تیم های ملی و همچنین کادرفنی تیم ملی پذیرایی کرد.

همچنین قاسم رضایی که به دعوت فدراسیون کشتی در این رقابت ها حضور داشت، در این ضیافت حضور داشت.

همزمان با روز دوم و پایانی جام تختی در شیراز، مسئولان برگزارکننده چهلمین دوره این رقابت ها از محمد بنا سرمربی تیم ملی، حسن رنگرز دارنده دو مدال طلا و برنز کشتی جهان و مدیر تیم های ملی فرنگی، امید نوروزی و قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک لندن، هادی حسن اسماعیل نماینده اتحادیه جهانی، ناصر فروتن رئیس کمیته داوران و همچنین عباس شجاعی داور بین المللی کشتی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، تجلیل کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 830

به "ضیافت شام قهرمان المپیک برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و کادرفنی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیافت شام قهرمان المپیک برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و کادرفنی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید