سیدعباسی: کوزین نیاید یک مربی ایرانی به کادر ما اضافه می گردد، حضورم در پدیده به خاطر ارتباط با حمیداوی نیست

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد خاطرنشان کرد، در صورت اضافه نشدن استفانو کوزین به کادر فنی این تیم یک مربی ایرانی دیگر به جمع مشهدی ها می پیوندد.

سیدعباسی: کوزین نیاید یک مربی ایرانی به کادر ما اضافه می گردد، حضورم در پدیده به خاطر ارتباط با حمیداوی نیست

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مشهدمقدس، سیدداود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش با استقلال ملاثانی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم که دوباره در مشهد مقدس هستم. بازی های جام حذفی اسمش روی آن است و نتایجش مانند هندوانه دربسته است و تیم های ناشناخته خطرناک هستند. تیم هایی که در لیگ دسته اول بازی می نمایند تیم های خوبی هستند و ما انتظار یک بازی سخت را داریم. بچه ها تقریباً آماده هستند و امیدوارم بازی خوب را مقابل استقلال ملاثانی به نمایش بگذاریم و با کسب نتیجه از زمین بیرون بیایم.

وی در ادامه در خصوص سمت خود در تیم پدیده گفت: سمتم در تیم پدیده سرمربی است و طی صحبت با مدیران باشگاه قرار شد به عنوان سرمربی تیم معرفی شوم. البته قبلاً نیز توضیحاتی ارائه کردم که باعث سوءتفاهماتی شد و شاید من نتوانستم به خوبی حق مطلب را ادا کنم. قرار بود ما یک سرمربی خارجی را اضافه کنیم. گزینه اول و آخر ما نیز استفانو کوزین بود و خود من طی چند مرحله با او صحبت کردم. از زمانی که با این مربی در تیم شهر خودرو بودم ارتباط نزدیکی با کوزین داشتم و یک سال و نیم است که با هم در ارتباط هستیم. آخرین بار چهار شب پیش با ایشان صحبت کردم و قرار بود تشریف بیاورد و در این صورت بنده افتخار داشتم در کنار ایشان باشم و به تیم یاری کنیم. از کوزین شناخت کافی دارم. او یک مربی کاملاً حرفه ای است و اگر نیایند نیز یک مربی ایرانی به جمع ما اضافه خواهند شد و من به عنوان سرمربی ادامه خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با تأکید بر اینکه اختیار کادر فنی این تیم به صورت صد درصد در اختیار اوست، توضیح داد: تمام تصمیمات فنی را همراه با همکارانم می گیرم و مسئولیت فنی بر عهده من است.

سیدعباسی درباره اهداف خود در تیم پدیده هم خاطر نشان کرد: هر یاریی از دستم بر بیاید، انجام خواهم داد. دو سال در تیم ابومسلم بازی کردم و یک سال افتخار داشتم به عنوان مربی در کنار شهر خودرو (پدیده) باشم. سال گذشته نیز مدیراجرایی این تیم بودم. تنها سالی که از تیم خبر نداشتم، سال جاری بود. به واسطه دوستی نزدیک با رحمتی، ناصحی، سامره، نامداری، نوازی و بادامکی از احوالات تیم باخبر بودم و وقتی شهر خودرو به تهران آمد دو جلسه در تمریناتش حاضر شدم و با دوستانم ملاقات کردم. حتی پسر خواهرم را به عنوان دروازه بان به تمرینات تیم بردم تا باتجربه گردد. سال جاری تا شب بازی با نساجی از شرایط تیم باخبر نبوده و حتی برخلاف سال های گذشته حتی یک بازی تیم را ندیده بودم. طی صحبت با حمیداوی در ابتدا سعی کردم ایشان را متقاعد کنم راه چاره دیگری پیدا کند، اما پیروز نشدم و ایشان مسئولیت را برعهده من قرار داد. از مالک باشگاه خواستم مقدمات حضور کوزین را فراهم کنیم و ایشان موافقت کرد، اما به خاطر یکسری کارها در ایتالیا، کوزین هنوز پیروز نشده است به ما جواب قطعی بدهد.

سیدعباسی راجع به اینکه با توجه به مسائل کوزین با باشگاه پدیده بر سر مطالبات گذشته آیا حضور او در این تیم محقق می گردد، گفت: نمی گردد کتمان کرد که کوزین یکسری مسائل با تیم دارد، اما در حیطه وظایف من نیست و ورود نمی کنم در چه مرحله ای است. تا آنجایی که خبر دارم این مشکل هم هست، اما خود او نیز مسائلی دارد. باشگاه تمام کوشش خود را گذاشته است تا مسائل کوزین را حل نماید و امیدواریم چه بیاید یا نه، مسائل او حل گردد. تا بعد از بازی با استقلال ملاثانی و پیش از ملاقات با استقلال تهران شرایط خود را معین خواهیم کرد.

وی در خصوص دخالت ها در انتخاب ترکیب تیم پدیده گفت: صد درصد این موضوع را تکذیب می کنم. مدیران تیم خودشان اینجا نیستند، اما خدای شان اینجاست. قسم می خورم هیچ دخالتی در کار فنی ندارند. تمام تصمیمات را با همکارانم می گیرم و مسئول مستقیم نتایج تیم تا روزی که هستم، با من است. هنوز سنی ندارم و سابقه مربیگری ام معین است. از زمان فوتبالم تا حال حاضر شخصیتم به گونه ای است که تصمیمات را خودم می گیرم. با حمیداوی دوستی نزدیکی دارم و همه نیز می دانند، اما تا شب بازی با نساجی حدود دو ماه و نیم حتی تلفنی نیز با حمیداوی صحبت نکرده بودم تا بخواهیم از روی ارتباط چنین تصمیمی بگیریم. ایشان نیز به خودشان اجازه نمی دهند به خاطر ارتباط نزدیک در کار فنی دخالت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2026

به "سیدعباسی: کوزین نیاید یک مربی ایرانی به کادر ما اضافه می گردد، حضورم در پدیده به خاطر ارتباط با حمیداوی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: کوزین نیاید یک مربی ایرانی به کادر ما اضافه می گردد، حضورم در پدیده به خاطر ارتباط با حمیداوی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید