سونی قاب های رنگی پلی استیشن 5 را خودش خواهد ساخت

به گزارش تور هند ارزان، زمانی که پلی استیشن 5 معرفی گردید طراحی آن باعث ایجاد اختلاف میان کاربران شد. بعضی از این طراحی نو و خاص راضی بودند ولی بعضی نیز از این طراحی اصلا خوششان نیامد. مشکل اصلی این افراد نیز رنگ سفید این کنسول بود.

سونی قاب های رنگی پلی استیشن 5 را خودش خواهد ساخت

از همان ابتدای عرضه شرکت های مختلفی کوشش کردند تا فیس پلیت (Face Plate) پلی استیشن 5 را تغییر داده و چیزی نو طراحی نمایند. پرطرفدارترین آن هم رنگ سیاه بود. حال سونی تصمیم گرفته تا به رقابت میان این شرکت ها سرانجام بخشد و فیس پلیت ها را خودش عرضه کند.

طبق چیزی که در رسانه منتشر شده، سونی یک ثبت اختراع نو درباره پوششی برای دستگاه الکترونیکی انجام داده است. بعلاوه یک تصویر نو از طراحی پلی استیشن 5 هم در آن وجود دارد. در متن این ثبت اختراع ذکر شده که یک پوشش نو برای کنسول پلی استیشن 5 است.

البته این خبر لزوما به این معنا نیست که در چند روز آینده ما شاهد فیس پلیت های سونی در بازار باشیم. امکان دارد که هیچ اتفاق نوی برای پلی استیشن 5 نیافتد. با این حال احتمال اینکه در ماه های آینده شاهد خبری در این زمینه باشیم زیاد است. به خصوص اینکه افراد زیادی مشتاق هستند تا کنسول خود را زیباتر بنمایند.

از طرفی زمانی که یک لوازم جانبی از طرف خود شرکت سازنده عرضه می گردد کیفیت بهتری داشته و بهتر به دستگاه متصل می گردد. برای مثال هنوز هیچ شرکتی نتوانسته چیزی مانند کنترلر پلی استیشن 5 یعنی دوئل سنس (Dual Sense) طراحی کند. به همین خاطر عرضه فیس پلیت از طرف سونی هم با استقبال بهتری روبه رو خواهد شد.

به خصوص اینکه سونی در چند ماه اخیر رنگ های مختلفی برای کنترلر دوئل سنس معرفی نموده به همین خاطر امکان دارد که فیس پلیت هایی با همان رنگ به بازار عرضه کند. با اینکار تنوع کنسول ها هم بسیار زیاد خواهد شد و کاربران هم راضی تر خواهند بود. دقیقا این طراحی نو چیزی مانند قسمت شفاف پلی استیشن 4 اولیه بود که در آینده برای آن هم انواع مختلفی عرضه شد.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2176

به "سونی قاب های رنگی پلی استیشن 5 را خودش خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی قاب های رنگی پلی استیشن 5 را خودش خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید