سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری برگزار می شود

به گزارش تور هند ارزان، دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری از برگزاری این کنگره در بهمن ماه خبر داد و گفت: جدیدترین دستاورد های علمی در حوزه بیماری های زنان در این گنگره مورد بحث و مصاحبه قرار خواهد گرفت.

سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری برگزار می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، دبیرخانه سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری، ساغر صالح پور دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری گفت: این کنگره با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته 16 تا 18 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران در تالار ابوریحان برگزار می شود.

وی افزود: موضوعاتی همچون مامایی، ژنیکولوژی، ناباروری، ژنیکوانکولوژی، پریناتولوژی، نوروژنیکلوژی هورمون درمانی، آندومتریوزیس، یائسگی، بیماری های مقاربتی، HPV و PCO در این کنگره مورد بحث و مصاحبه قرار می گیرد.

دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی، در مامایی، زنان و ناباروری اعلام کرد: این کنگره به همت مرکز تحقیقات و پیشگیری از بیماری های زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

صالح پور گفت: همچنین انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران، انجمن سرطان های زنان، انجمن علمی و تخصصی ناباروری زنان، انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان و انجمن آندومتریوزیس در برگزاری این کنگره همکاری دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 806

به "سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید