سه مبارزه انتخابی برای تکمیل تیم کشتی آزاد، تکلیف بقیه معین شده!

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، با توجه به تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و بعلاوه برگزاری سه مصاف درون اردویی برای معرفی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی 2021 نروژ، حضور هفت آزادکار در ترکیب تیم ملی قطعی شد.

سه مبارزه انتخابی برای تکمیل تیم کشتی آزاد، تکلیف بقیه معین شده!

بر این اساس حضور حسن یزدانی در 86 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به علت کسب مدال در بازی های المپیک 2020 توکیو و بعلاوه تمایل هر دو مدعی برای حضور در مسابقات دنیای در ترکیب تیم ملی مسجل شد.

ضمن اینکه روز 5 شهریور هم سه آزادکار دیگر توانستند با رجحان در رقابتهای انتخابی درون اردویی مجوز حضور در مسابقات دنیای را کسب نمایند. بدین ترتیب یونس امامی با غلبه بر محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلو ملی پوش شد. کامران قاسم پور هم با کسب 2 برد از 3 مصاف انتخابی محمدجواد ابراهیمی شکست داد و دوبنده وزن 92 کیلوگرم را از آن خود کرد. مجتبی گلیج هم در دو کشتی انتخابی درون اردویی بر علی شعبانی غلبه کرد و به اسم آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران در مسابقات دنیای معرفی گردید.

در ادامه این فرایند و طبق چرخه انتخابی تیم ملی و با توجه به عملکرد دو آزادکار تیم جوانان، رحمان عموزاد و محمد نخودی را هم می توان به اسم ملی پوشان اوزان 61 و 79 کیلوگرم دانست.

با این وجود هنوز تکلیف ملی پوشان سه وزن 57، 65 و 70 کیلوگرم تعیین نشده که این مدعیان باید فردا آدینه با حضور در پیکارهای انتخابی درون اردویی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی به میدان بفرایند. بدین ترتیب علیرضا سرلک و علی قلی زادگان در وزن 57 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و کیان محمودجانلو در 65 کیلوگرم و امیرحسین مقصودی و عرفان الهی در وزن 70 کیلوگرم با ارفاق وزن و شیوه پیروزی 2 از 3 کشتی به مصاف هم خواهند رفت تا ترکیب مسافران رقابتهای نروژ تکمیل و نهایی گردد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی قهرمانی دنیا طی روزهای 10 تا 18 مهرماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1870

به "سه مبارزه انتخابی برای تکمیل تیم کشتی آزاد، تکلیف بقیه معین شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه مبارزه انتخابی برای تکمیل تیم کشتی آزاد، تکلیف بقیه معین شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید