سایت جایزه شهید همدانی رونمایی شد

به گزارش تور هند ارزان، مسئول کمیته روابط عمومی دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم، از رونمایی سایت این دوسالانه اطلاع داد و گفت: سایت ویژه و مستقل جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی با کوشش مستمر و جهادی همکاران ما در کمیته روابط عمومی در مدت کمتر از سه ماه به نتیجه رسید و امروز به ثمر نشست.

سایت جایزه شهید همدانی رونمایی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، روح الله بابانژاد اضافه کرد: مطالعات مربوط به طراحی سایت به لحاظ محتوایی و ظاهری از اوایل سال جاری شروع شد، اما کار فنی و اجرای آن حدود یک ماه زمان برد و هم اکنون این سایت به آدرس jayezehamedani.ir فعال و در دسترس مخاطبان است.

وی به اهداف راه اندازی سایت جایزه شهید همدانی اشاره و اسم کرد: یکی از اهداف ما در راه اندازی این سایت ایجاد ارتباط مستقیم مخاطب با فرایند برگزاری این مراسم و اخبار و رویداد های پیرامون این دوسالانه از دوره اول تا به امروز است. بعلاوه امکانات دیگری به زودی به این سایت اضافه خواهد شد ازجمله معرفی کتاب های مرتبط با مدافعان حرم و دسترسی به کتاب های گویا در این حوزه که می تواند در تبیین اهمیت برگزاری چنین جوایزی موثر باشد.

وی با اظهار به اینکه در پی تعامل با مخاطبان خود هستیم، اعلام کرد: بخش ثبت نام در سایت آماده راه اندازی است و علاقه مندان می توانند مطالب و یادداشت های موردنظر خود درباره این جایزه را از این طریق برای ما ارسال کنند. بعلاوه مخاطبان محترم به وسیله آدرس ایمیل [email protected] می توانند مطالب خود را برای ما ارسال کنند.

بابانژاد از انتشار مطالب در این سایت به سایر زبان ها گفت و شرح داد: یکی از آن نکاتی که در دوره قبل هم به آن اشاره شد بحث بین المللی بودن این جایزه است، در این دوره هم با پیگیری هایی که در حال اجرا است ان شاءالله آثار کشور های دیگر در حوزه مدافعان حرم شرکت داده خواهند شد. قطعاً در سایت جایزه همدانی هم ما احتیاج داریم تا با مخاطبان این حوزه در کشور های دیگر ارتباط برقرار کنیم، یکی از آن راه چاره ها این است که سایت به زبان های انگلیسی و عربی فعال گردد. این کار را در آینده ای نزدیک انجام خواهیم داد و مطالب مرتبط با آن زبان ها هم در این سایت منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1826

به "سایت جایزه شهید همدانی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت جایزه شهید همدانی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید