دیدن معابد شگفت انگیز و خلیج بهشتی و رؤیایی در یک سفر!

به گزارش تور هند ارزان، ویتنام کشوری کوچک اما زیبا در جنوب شرقی آسیا است که آن را نه تنها به عطر دل انگیز قهوه و طعم لذت بخش غذاهایش بلکه به طبیعت مسحورکننده و مناظر تماشایی کوهستان های جنگلی زیبای و دریاچه های نیلگونش می شناسیم.

دیدن معابد شگفت انگیز و خلیج بهشتی و رؤیایی در یک سفر!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا نوروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام اسپیلت البرز، به جرئت می توان گفت، طبیعت منحصربه فرد ویتنام در هیچ نقطه دیگری در دنیا یافت نمی گردد. علاوه بر طبیعت بی بدیل، فرهنگ متنوع آن جلوه هایی بدیع از تاریخ کهن ویتنام را در دل خود جای داده است.

زمانی که به ویتنام سفر می کنیم باید منتظر کسب تجربه های فراموش نشدنی در جای جای آن باشیم. در بازدید از این کشور زیبا باید حواسمان باشد تنها به دیدن هانوی (Hanoi) پایتخت ویتنام بسنده نکنیم. در شمال و جنوب این کشور کوچک تنوع زیبایی طبیعی غوغا می نماید.

همچنین گشت در هوشی مین سیتی، شهری در جنوب ویتنام که به قلب تپنده این کشور شهرت دارد برایمان جذاب خواهد بود. در گذشته و پیش از جنگ ویتنام هوشی مین سیتی را با نام سایگون می شناختند. سایگون بزرگ ترین شهر ویتنام و کتاب مصور تاریخ آن است. شهری زنده، گرم و پرهیاهو که به ندرت خاموش می گردد.

بازدید از موزه جنگ کو چی، مجموعه ای شگفت انگیز و عظیم از تونل های زیرزمینی که در طول جنگ ویتنام توسط سربازان ویت کونگ حفر شده اند. این تودرتوهای مرموز و عجیب به طول 250 کیلومتر در زیرزمین حفر شده اند و دریچه های زیادی رو به آسمان دارند. این تونل ها در گذشته پناهگاه، بیمارستان، انبار غذا و راه های ارتباطی بوده اند. جالب است بدانیم در طول جنگ، بیش از 10 هزار نفر از ساکنین سایگون سال ها در این شهر زیرزمینی زندگی می کردند.

خرید کردن همواره بخش جدایی ناپذیر سفرها است. خرید به شیوه ای متفاوت در بازارهای سنتی از قبیل بازار بن تان را می توان در تور ویتنام تجربه کرد. ملاقات از دهکده های صیادی در مکونگ و آشنا شدن با روش سنتی صید ماهی توسط بومی های ویتنامی و اینکه چگونه خانه های خود را از برگ های درختان نخل می سازند همگی از روزهای خاطره انگیز سفر به این کشور منحصربه فرد است.

کروز سواری در امتداد خلیج هالونگ، یکی از استثنایی ترین منظره های رودخانه ای دنیا که فقط در ویتنام می توان آن را تجربه کرد روزهای خاطره انگیزی را رقم خواهد زد. خلیج هالونگ میراث دنیای یونسکو و یکی از مهم ترین سایت های گردشگری این کشور است. هالونگ، مجموعه ای از جزایر کوچک و بزرگی است که از آب زمردین آن سر برآورده و حال و هوای مرموزی به آن بخشیده است وجود غارهای متعددی که در اثر فرسایش های آبی و بادی ایجادشده اند ماجراجویی در هالونگ را بسیار لذت بخش نموده است. کروز سواری بر روی این خلیج شگفت انگیز و کشف زیبایی های آن همراه با عکاسی از زیبایی های طبیعی و بدیع خلیج حیرت انگیز خواهد بود.

کامبوج یکی دیگر از کشورهای بسیار زیبای جنوب شرقی آسیاست که باوجود مساحت کوچک، ویژگی هایی دارد که آن را منحصربه فرد می نماید. کامبوج جاذبه های بی نظیری برای علاقه مندان به تاریخ و شگفتی ها دارد. مناظر طبیعی جادویی، تاریخ و فرهنگ غنی آن زبانزد همگان است. مردم کامبوج به مهمان نوازی مشهورند و به محض ورود به این کشور با لبخند و پذیرایی مردم آن روبرو می شویم. در یک کلام، کامبوج کشور صلح و دوستی است.

در سفر به کامبوج بازدید از آنگکور وات را نباید از دست بدهیم. آنگکور وات، بزرگ ترین مجموعه تاریخی مذهبی دنیا است. شاید جالب باشد که بدانیم کامبوج و افغانستان، تنها کشورهای دنیا هستند که روی پرچم شان نقش یک بنا را دارند. بنای روی پرچم کامبوج، همان آنگکور وات است. این سازه مذهبی در قرن دوازدهم ساخته شده و مرکز امپراتوری آنگکور بوده است. این مجموعه کاخ ها، چندین مجسمه و بنای مذهبی دیگر را در قلب خود جای داده است.

معبد تاپروم، عبادتگاهی است در قلب جنگل که از دیگر جاذبه های بی نظیر کشور کامبوج است. خود مردم کامبوج اسم این معبد را قلمرو پادشاهی درختان گذاشته اند. تاپروم معبدی است که لابه لای ریشه درختان کهن سال پنهان شده و در نور صبح زیبایی شگفت انگیز خود را به نمایش می گذارد. بازدید از چنین معبد زیبا و پیچیده شده در بین ریشه درختان فقط در کامبوج امکان پذیر است.

تفاوت تور ویتنام و کامبوج اسپیلت البرز با تورهای دیگر در چیست؟

1. بازدید از تونل های کوچی، جبهه زیرزمینی جنگ ویتنام و آمریکا

2. برای ملاقات کامل از سایگون، حداقل 3 شب اقامت ضروری است که در تور کامبوج و ویتنام اسپیلت البرز لحاظ شده است.

3. تئاتر عروسکی پاپت شو در هانوی با شهرتی دنیای

4. تمام گشت های اسپیلت البرز همراه با ناهار در بهترین رستوران های منطقه است.

5. بازدید از کشور کامبوج تمایز منحصربه فرد این سفر است.

6. فرصت ملاقات از انگکور وات تا دانانگ نیز برای متقاضیان سفر به این دو کشور محیاست. تا بتوانند در سفری 13.5 روزه، با ملاقات از جاذبه هایی که هر کدام به تنهایی جزوه عجایب هفتگانه دنیا هستند، تجربه ناب یکپارچه ای را به دست بیاورند.

در یکی از تورهای نوروزی 99 اسپیلت البرز به کامبوج و ویتنام سفر می کنیم. آماده دیدن دو کشور زیبای آسیای جنوب شرقی هستید؟

در این تور هیجان انگیز، سفری متفاوت پر از تازگی و شگفتی را با بازدید از همه مکان های دیدنی این دو کشور تجربه خواهیم کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 731

به "دیدن معابد شگفت انگیز و خلیج بهشتی و رؤیایی در یک سفر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدن معابد شگفت انگیز و خلیج بهشتی و رؤیایی در یک سفر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید