ساخت سرویس های بهداشتی نو در معابر تهران ، 90 چشمه سرویس بهداشتی از ابتدای سال راه اندازی شده است

به گزارش تور هند ارزان، معاون فنی و طراحی شهری از افزایش 100 درصدی احداث سرویس بهداشتی عمومی در مرکز نسبت به برنامه 5 ساله سوم توسعه شهرتهران خبر داد.

ساخت سرویس های بهداشتی نو در معابر تهران ، 90 چشمه سرویس بهداشتی از ابتدای سال راه اندازی شده است

به گزارش خبرنگاران، علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی با اشاره به افزایش 100 درصدی احداث سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهرتهران، گفت: با توجه به چشم انداز 5 ساله شهرداری تهران مصوب سال 1398، سازمان زیباسازی در حوزه احداث سرویس بهداشتی عمومی در سال 1400 به افزایش 102درصد بالاتر از شاخص مشخص شده دست یافت که براساس آن از شاخص دسترسی هر 980 نفر به یک سرویس بهداشتی به دسترسی هر 930 نفر به یک سرویس بهداشتی رسیده ایم.

صارمی ضمن یادآوری این نکته که در سال 1401 نیز عملکرد سازمان در این حوزه تحقق 99، 58٪ را نشان می دهد، گفت: در سال 1402 تا پایان مرداد ماه نیز تعداد 90 چشمه سرویس بهداشتی احداث شده است که برآورد مطلوبی نسبت به برنامه 5 ساله مدیریت شهری مرکز را نشان میدهد.

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش جمعیت و حضور اقشار مختلف در سطح شهر، سازمان زیباسازی رویکرد اختصاصی برای احداث سرویس بهداشتی گروه های مختلف جامعه از جمله: آقایان، بانوان و سرویس های اختصاصی مادران و بچه ها را در دستور کار دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2369

به "ساخت سرویس های بهداشتی نو در معابر تهران ، 90 چشمه سرویس بهداشتی از ابتدای سال راه اندازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سرویس های بهداشتی نو در معابر تهران ، 90 چشمه سرویس بهداشتی از ابتدای سال راه اندازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید