زیدان: کامل&zwnjترین بازی فصل&zwnjمان را ارائه دادیم، هرگز فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ به عنوان بهترین بازی فصل تیمش یاد کرد.

زیدان: کامل&zwnjترین بازی فصل&zwnjمان را ارائه دادیم، هرگز فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر بوروسیا مونشن گلادباخ را در استادیوم آلفردو دی استفانو از پیش رو برداشت تا آغاز بد خود در این رقابت ها را جبران کند و در نهایت به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها گردد، پس از این بازی گفت: هدف ما این بود که به عنوان تیم نخست گروه راهی دور بعد شویم. ما بازی تماشایی را از دقیقه اول تا سوت خاتمه بازی به نمایش گذاشتیم. ما بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم. به اعتقاد من این کامل ترین بازی فصل ما بود.

وی اضافه کرد: من خودم فوتبالیست بوده ام و باید بگویم غیرممکن است که همواره بتوان در این سطح بازی کرد. با این وجود ما سعی می کنیم که حالا و بعد از این همینطور بازی کنیم. ما تنها تحت فشار بازی های خوبی را به نمایش نمی گذاریم، بلکه پیش از این هم بازی های خوب دیگری از خود ارائه داده بودیم. این تیم کیفیت لازم را دارد و وقتی مسائل اوج می گیرد، خودش را نشان می دهد. برای بازیکنانم مسرور هستم چون آنها مهمترین چیز هستند. من هم کنار بازیکنانم می جنگم و برای شان مسرور هستم. بازی خوبی بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها توضیح داد: ما بازیخوانی خوبی در این ملاقات داشتیم، چون بوروسیا مونشن گلادباخ تیمی است که می تواند شما را وادار کند در زمین جابجا شوید اما ما بازی واقعاً تماشایی را از خود به نمایش گذاشتیم. مادریدی ها می توانند بابت کاری که بازیکنان رئال در این ملاقات انجام دادند، به خود ببالند.

زیزو همچنین در مورد احتمال حضور طولانی مدتش روی نیمکت رئال مادرید مثل سرمربی اسطوره ای منچستریونایتد گفت: قطعاً من هرگز سرالکس فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد. نمی دانم تا چه زمانی در اینجا خواهم بود و به این موضوع هم فکر ننموده ام. من خوش شانس هستم که در این باشگاه هستم و دوست دارم حتی در مقاطع سخت، مسرور باشم. من در اسپانیا و شهر مادرید زندگی نموده ام و می خواهم برای مدت طولانی تری اینجا باشم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1455

به "زیدان: کامل&zwnjترین بازی فصل&zwnjمان را ارائه دادیم، هرگز فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: کامل&zwnjترین بازی فصل&zwnjمان را ارائه دادیم، هرگز فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید