زخمی شدن 2 نظامی روس بر اثر انفجار مین در قره باغ

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، رسانه های ارمنستان از زخمی شدن دو نظامی روس در منطقه قره باغ بر اثر انفجار مین خبر دادند.

زخمی شدن 2 نظامی روس بر اثر انفجار مین در قره باغ

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت امور داخلی منطقه قره باغ، با تأیید این خبر گفت: این حادثه سه روز پیش اتفاق افتاده است که بر اثر آن، یک خودرو با حرکت بر روی یک مین ضد تانک دچار انفجار و حادثه شده است. دو نظامی روس نیز زخمی شده اند. آنها فعلاً در بیمارستان و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند و شرایط سلامتیشان نیز به گونه ای نیست که تهدید جانی متوجه آنها باشد.

گفتنی است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و پاشینیان نخست وزیر سابق ارمنستان روز شنبه در مورد مسائل منطقه به ویژه موضوع ابتکار ارمنستان برای صلح قره باغ با یکدیگر به گفتگوی تلفنی پرداختند.

نیروهای حافظ صلح روسی حاضر در منطقه همچنان از شرایط ثبات در قره باغ ابراز رضایت نموده اند؛ با اینحال مین ها و راکت های عمل ننموده زمان جنگ میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در قره باغ همچنان به یکی از معضلات موجود علیه امنیت ساکنین این منطقه تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1695

به "زخمی شدن 2 نظامی روس بر اثر انفجار مین در قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخمی شدن 2 نظامی روس بر اثر انفجار مین در قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید