روسیه: آتش بس قره باغ تحت کنترل است

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، وزارت دفاع روسیه می گوید که در حال رصد اجرای آتش بس در امتداد خط تماس منطقه قره باغ کوهستانی است که اواخر سال میلادی گذشته شاهد درگیری شدید میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بود.

روسیه: آتش بس قره باغ تحت کنترل است

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در بیانیه این وزارتخانه می خوانیم: صلح بانان روسی به ماموریت خود در قره باغ کوهستانی ادامه می دهند و به طور شبانه روزی از 27 نقطه دیدبانی، اوضاع را زیر نظر دارند و آتش بس را کنترل می نمایند.

این در حالی است که وزارت دفاع جمهوری آذربایجان می گوید شماری از نیروهایش که مشغول بازسازی جاده در منطقه آغدام بوده اند مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده اند. این وزارتخانه گروه های مسلح ارمنستانی را مسئول این اقدام معرفی نموده اند.

جنگ دوم قره باغ که از 27 سپتامبر 2020 شروع شد؛ در 9 نوامبر همان سال با وساطت روسیه خاتمه یافت حال آنکه جمهوری آذربایجان پیروز شد بخش اعظم اراضی که در جنگ اول قره باغ به اشغال گروه های مورد حمایت ارمنستان درآمده بود؛ پس بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1797

به "روسیه: آتش بس قره باغ تحت کنترل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آتش بس قره باغ تحت کنترل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید