درخواست ارمنستان از روسیه برای بازگرداندن اسرای ارامنه

به گزارش تور هند ارزان، رئیس جمهوری ارمنستان از ولادیمیر پوتین همتای روسی خود درخواست نموده تا برای بازگرداندن اسرای نظامی و غیرنظامی ارامنه که در بازداشت جمهوری آذربایجان قرار دارند، به ایروان یاری کند.

درخواست ارمنستان از روسیه برای بازگرداندن اسرای ارامنه

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، آرمن سارکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری فدراسیون روسیه درخواست نموده تا برای بازگرداندن زندانیان ارامنه در بازداشت طرف آذربایجانی، به ایروان یاری کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق اطلاعات منتشره در وب سایت رئیس جمهوری ارمنستان، سرکیسیان در این درخواست، یادآور شده که جامعه ارمنستان و مهاجرین ارامنه در روسیه به شدت نگران شرایط سربازان و غیرنظامیانی هستند که در آذربایجان بازداشت هستند.

سرکیسیان می افزاید: میانجیگری رئیس جمهوری روسیه به حل این مشکل بسیار دردناک و بازگشت اسیران جنگی، غیرنظامیان و همچنین اجساد کشته شدگان در آذربایجان بسیار یاری خواهد نمود.

پیش از این روز گذشته(دوشنبه)، آرایک آروتونیان رئیس جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی در صفحه فیس بوک خود اعلام نمود که اجساد بیش از 600 نظامی کشته شده در جنگ با نیروهای مسلح آذربایجان با یاری صلح بانان روسی از منطقه قره باغ خارج شده است و این کار همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1382

به "درخواست ارمنستان از روسیه برای بازگرداندن اسرای ارامنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ارمنستان از روسیه برای بازگرداندن اسرای ارامنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید