راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش سوم)

به گزارش تور هند ارزان، علائق متضاد، مقصد یکسان!

در سفر، جایی بدون داشتن اتومبیل شخصی تان، دوستان دیگری که با آن ها وقت بگذرانید یا خانه بزرگی که در آن اقامت کنید، کمی با هم بودن می تواند مسائل زیادی را به همراه داشته باشد. می تواند تا مرز نابودی یک سفر یا حتی رابطه پیش برود. مهم نیست که در این راه همسر، مخاطب خاصتان، یا برترین دوستتان همراهی تان کند، مهم این است که زمان، انرژی و کوشش خود را متمرکز کنید تا از با هم بودن بدون دعوا و کدورت لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید تا با راه های حفظ صبح و دوستی با همسفرتان آشنا شوید.

راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش سوم)

شغل خود را با خود بیاورید

در چنین روزها، به ندرت فردی پیدا می گردد که کار خود را به طور کامل رها نموده و به گردش و مسافرت بپردازد. اگر به طور قطع نباید با محیط کارتان ارتباط خود را قطع کنید، آن را در زمان مختص به خود انجام دهید. برای پاسخ دادن به ایمیل ها و تماس های کاری، کمی پیش از همسفر خود از خواب بیدار شوید. زمانی که باید به کار بپردازید را از قبل به اطلاع او برسانید.

کیف های جداگانه ای را آماده کنید

آماده کردن کیف و ساک جداگانه، به خصوص برای سفرهای کوتاه، به نظر می رسد ایده خوبی باشد. قبل از عملی کردن این روش، دوباره فکر کنید. اول اینکه بالاخره یکی از شما باید آن را حمل کند که می تواند موجب دلخوری آن طرفی گردد که باید کیف سنگین را حمالی کند و دیگری فراغ بال داشته باشد. دوم، روش آماده کردن و بستن تجهیزات سفر در کیف، برای هر کسی منحصر به فرد است. بعضی از افراد تمیز و با سلیقه هستند، و لباس های تمیز را از کثیف، شلوارها را از پیراهن ها و… جدا می نمایند. بعضی دیگر همه چیز را به گوشه ای می چپانند و بعد زیپ کیف را بسته و تمام. تفاوت های زیادی می تواند از این مورد سر بزند، بگذریم…

بیش از حد برنامه سفر را فشرده نکنید

وقتی تنها مسافرت می کنید، اگر خسته شده باشید به راحتی می توانید بعضی از برنامه ها را کنسل کنید. اما در صورت سفر دو نفری، برنامه انتخابی یکی، می تواند برنامه رویایی دیگری باشد. اگر کمی زمان آزاد در برنامه بگنجانید، می توانید خودتان در حین استراحت به همفسرتان اجازه دهید تا به آن برنامه دلخواه خود بپردازد.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2152

به "راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید