دعوت مدیرکل منطقه آزاد صلاله عمان از سرمایه گذاران کرمانی برای حضور در بازار عمان

به گزارش تور هند ارزان، مدیرکل توسعه کسب و کار منطقه آزاد صلاله عمان با اشاره به وجود 75 شرکت خارجی در منطقه آزاد صلاله گفت: امکان دسترسی تجار و سرمایه گذاران به بازار 600 میلیارد دلاری منطقه در صلاله وجود دارد.

دعوت مدیرکل منطقه آزاد صلاله عمان از سرمایه گذاران کرمانی برای حضور در بازار عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محسن الوهیبی امروز ظهر در همایش معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری و راهکارهای ورود به بازار عمان که در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار گردید با بیان اینکه منطقه صلاله در سال 2006 ایجاد شده و یک نهاد دولتی است گفت: صلاله دومین شهر بزرگ عمان است.

وی با اشاره به اینکه این شهر به عنوان زیباترین شهر عمان است و منطقه صلاله زیرنظر وزارت مالیه عمان واقع شده است اضافه نمود: سرمایه گذاران در آ نجا به صورت ویژه حمایت می شوند و این حمایت ها تنها مختص به اعطای زمین نیست.

مدیرکل توسعه کسب و کار منطقه آزاد صلاله عمان با بیان اینکه هدف شرکت منطقه آزاد تنها انتفاعی نبوده و فقط به دنبال سود نیستیم گفت: اینکه کالاها را به وسیله عمان به کشورهای دیگر راهنمایی بکنیم نیز در این منطقه دنبال می گردد.

وی با بیان اینکه صلاله امکان دسترسی بسیار آسانی به بیشتر نقاط جهان دارد و وجود فرودگاه بین المللی در این منطقه دسترسی به بازارهای منطقه را آسان نموده است گفت: عوارض خروجی و ورودی برای کالاها وجود نداشته و از طرف دولت عمان برای سرمایه گذاران تا 30 سال معافیت مالیاتی وجود دارد.

الوهیبی با اشاره به اینکه در صلاله امکان دسترسی به بازار 600 میلیارد دلاری منطقه وجود دارد و در آنجا نیرو کار ارزان قیمت وجود دارد عنوان نمود: در حال حاضر 75 شرکت خارجی در صلاله مستقر شده اند و قریب 7.5 میلیون دلار سرمایه گذاری نموده اند.

در این جلسه سیدمهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان اینکه شرایط تجارت و سرمایه گذاری در عمان بهتر شده گفت: زیربناها ساخته و همه چیز برای حضور سرمایه گذاران محیا شده است.

وی با اشاره به تمامی ظرفیت های ایجاد شده در عمان گفت: جای این سوال وجود دارد که چرا از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی گردد و تجارت بین دو کشور ایران و عمان گسترش پیدا نمی کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان اینکه امیدوارم همایش امروز زمینه ساز تحولاتی در ارتباط میان دو کشور گردد اضافه نمود: عمان کشوری با ظرفیت های زیاد است و امیدواریم ببینیم که از سال اینده ارتباطات گسترده ای میان این دو کشور برقرار گردد.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 790

به "دعوت مدیرکل منطقه آزاد صلاله عمان از سرمایه گذاران کرمانی برای حضور در بازار عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت مدیرکل منطقه آزاد صلاله عمان از سرمایه گذاران کرمانی برای حضور در بازار عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید