درویش: استقلال تیم دوم شهر ماست! ، تیمی که نتیجه نمی گیرد سراغ حاشیه می رود

به گزارش تور هند ارزان، مدیرعامل پرسپولیس می گوید زمانی که تیمی نتیجه نمی گیرد به حاشیه ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا یاری می نماید.

درویش: استقلال تیم دوم شهر ماست! ، تیمی که نتیجه نمی گیرد سراغ حاشیه می رود

به گزارش خبرنگاران رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان در مورد اینکه گفته می گردد پرسپولیس در میزبانی این بازی در استادیوم آزادی نقش پر رنگی داشته است، گفت: ما مهمان بودیم و نمی توانستیم دخالت کنیم. شاید استرس بازی باعث این صحبت ها شد اما مسئله ای نیست و گذشت. به فکر فردا باشیم تا مقابل گل گهر پیروز شویم.

او در مورد داوری ها گفت: زمانی که تیمی نتیجه نمی گیرد به حاشیه ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا یاری می نماید. طرفداران شوق تیم را دارند و مزد حمایت خود را می گیرند. شادی و خنده در لب طرفداران مهم است و بقیه آن حاشیه است.

او در مورد فینال جام حذفی و اینکه استقلال درخواست داور خارجی نموده است، گفت: این را باید از تیم مقابل بپرسید. داوران ایرانی زبان زد هستند و چندین داور در آسیا داریم. به خاطر استرس و عدم نتیجه گیری این صحبت ها انجام می گردد. همگی دوستان ما هستند و بعد از پرسپولیس، استقلال تیم شهر ما خواهد بود که باید در میادین بین المللی طرفدار او باشیم. تیم ما منسجم است و دو فینال دیگر داریم که به امید خدا طرفداران خواهند آمدند و از تیم حمایت می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2326

به "درویش: استقلال تیم دوم شهر ماست! ، تیمی که نتیجه نمی گیرد سراغ حاشیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: استقلال تیم دوم شهر ماست! ، تیمی که نتیجه نمی گیرد سراغ حاشیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید