خودرو های تسلا چراغ های هدایت را می خوانند؟!

به گزارش تور هند ارزان، اگر پشت اتومبیل دیگری منتظرید، به محض این که اتومبیل نزدیک می گردد، زنگ به صدا درمی آید مگر آن که گشت کنترل مطلع به ترافیک، یا اوتواستیر فعال باشد.

خودرو های تسلا چراغ های هدایت را می خوانند؟!

تسلا یک به روزرسانی عمده نرم افزاری را انجام داده که به اتومبیل های برقی این شرکت امکان می دهد تا علامت های مربوط به محدودیت سرعت را شناسایی و درک نمایند. ویژگی های جدید یک ماه پس از آن اعلام شد که ایلان ماسک، رییس تسلا وعده داد تا انتها سال جاری اتومبیل های کاملا خودران وارد جاده ها خواهند شد.

اطلاع رسانی درباره به روزرسانی نرم افزار 36.2020 تسلا، اولین بار توسط الکترک اعلام شد و جزئیاتی را درباره نحوه اسکن علامت های محدودیت سرعت کنار جاده توسط دوربین های خارجی کارگذاشته شده در اتومبیل تسلا و استفاده از این اطلاعات برای بهبود سیستم خودران گفت.

این به روزرسانی می گوید: یاری سرعت، اکنون به دوربین های اتومبیل شما یاری می نماید تا تابلو های مربوط به محدودیت سرعت را شناسایی کنید و دقت داده های مربوط به محدودیت سرعت را در جاده های محلی بهبود می بخشد.

تابلو های محدودیت سرعت شناسایی می شوند، در تصویرسازی رانندگی نمایش داده شده و برای معین هشدار محدودیت سرعت، تنظیم خواهد شد. راننده ها خواهند توانست تا سرعت فعلی اتومبیل خود را به وسیله ویژگی به نام گشت کنترل مطلع به ترافیک، با محدوده سرعت مجاز تنظیم نمایند.

تسلا گفت که فرآیند شناسایی چراغ هدایت فقط برای اطلاع رسانی طراحی شده اند، و درنهایت این راننده است که مسؤول رعایت قوانین جاده است. این ویژگی جدید وقتی که چراغ هدایت که پشتش ایستاده اند سبز می گردد، با صدای زنگ به راننده اطلاع می دهد.

این به روزرسانی می گوید: اگر پشت اتومبیل دیگری منتظرید، به محض این که اتومبیل نزدیک می گردد، زنگ به صدا درمی آید مگر آن که گشت کنترل مطلع به ترافیک، یا اوتواستیر فعال باشد.

تمامی این به روزرسانی ها در نظام رهیاب تسلا بر تنظیمات خودران قرار می گیرد، که قابلیت های رانندگی تقریبی خودران را در اختیار می گذارد. ویژگی های موجود شامل سبقت اتوماتیک از ماشین های کم سرعت، و انتخاب جاده های کناری اتوبان می گردد.

به روزرسانی های جدید اولین بار در سال 2018 توسط ماسک اعلام شد که آن موقع در توییتی نوشت: در حال آزمایش چراغ های هدایت، علائم ایست و میدان ها در توسعه نرم إفراریم. او اضافه نمود: تسلای شما به زودی خواهد توانست بدون احتیاج به دخالت راننده از گاراژ منزلتان خارج شده و به پارکینگ اداره برود.

به دنبال مقصر شناخته شدن فناوری مربوط به اتومبیل های خودران در یک مورد تصادف مرگبار، پیش بینی های قبلی مربوط به این فناوری ناچار از نو مورد آنالیز نهاده شد. اما ماسک در جلسات ماه گذشته، گفت که نرم افزار جدید و کاملا پیشرفته را بر فرآیند خودران اتومبیل خود در راستا رفت و برگشت به کار در لس آنجلس امتحان نموده است.

او گفت: تقریبا دارد به جایی می رسد که علی رغم عبور از میان ساخت وساز های ساختمانی و موقعیت های مختلف، می توانم بدون هیچ گونه دخالتی از خانه ام به سر کار بروم. او گفت: از همین روست که مطمئنم قابلیت کامل خودرانی تا انتها سال جاری تکمیل می گردد. چون خودم عملا دارم با آن رانندگی می کنم.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1315

به "خودرو های تسلا چراغ های هدایت را می خوانند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو های تسلا چراغ های هدایت را می خوانند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید