جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران

به گزارش تور هند ارزان، مدیر روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک، جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران را براى سال 99 تشریح کرد.

جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک؛ على عالى در شرح اطلاعیه منتشر شده در خصوص شرایط طرح ترافیک خبرنگاران براى سال 99 گفت: از تاریخ 1399/04/15 لغایت سرانجام روز 1399/04/21 آن دسته از خبرنگاران که شرایط در حال بررسی در روبروی اسم شان نمایش شده است مهلت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه تهران من (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک لازم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایش شرایط در حال بررسی در روبروی اسم خبرنگاران محترم صرفا به معنی نقص مدرک یا مدارک می باشد، شرح داد: نمایش این شرایط به معنای تایید و یا عدم تایید نام خبرنگاران در سهمیه سال 99 نیست.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران تا اعلام رسمی سهمیه های جدید در سال 99 دارای اعتبار است گفت: سرانجام زمان اعلام شده (21 تیر ماه) صرفا سرانجام امکان ویرایش و تکمیل مدارک در سامانه است و به منظور لحاظ شدن سهمیه های جدید خبرنگاران نمیباشد.

عالی تاکید کرد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوى کمیته ای 7 نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک 2 نفر کننده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن صنفى روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفى رسانه هاى غیر دولتى و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتى ایران در حال انجام است و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک در سرانجام گفت: پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1200

به "جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید