جدیدترین نمایشگر لوله شونده رونمایی می گردد

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، سال گذشته در نمایشگاه CES شرکت ال جی از Signiture Series OLED TV R رونمایی کرد. این دستگاه یک تلویزیون 65 اینچی بود که در یک پایه آلومینیومی لوله می شد.

جدیدترین نمایشگر لوله شونده رونمایی می گردد

ال اجی میخواهد در CES2020از آخرین مدل سری تلویزیون های لوله شدنی خود رونمایی کند. این دستگاه نیز یک تلویزیون لوله شدنی با نمایشگر UHD OLED 65 اینچی است که از سقف به سمت پایین باز یا لوله می گردد.

ال جی ادعا می نماید می توان نمایشگر را در زمانی که مورد احتیاج نیست لوله کرد. به این ترتیب دستگاه فضای زیادی اشغال نمی نماید.

البته ساخت تلویزیونی که از بالا به پایین لوله می گردد، کار راحتی نبود. هیچ جزئیاتی درباره اینکه ال جی چگونه فناوری لوله شدن تلویزیون تلویزیون از سقف را توسعه داده، وجود ندارد.

علاوه بر آن ال جی چند تلویزیون دیگر نیز در CES2020 رونمایی می نماید؛ از جمله سه نمایشگر طراحی شده برای پرواز. این سری شامل مجموعه ای از نمایشگرهای 55 اینچی OLED برای کابین هواپیما ، یک نمایشگر 55 اینچی فول اچ دی شفاف که به عنوان جدا کننده راهرو و صفحه نمایش عمل می نماید و همچنین یک نمایشگر 56 اینچی انعطاف پذیر OLED که برای بخش first class هواپیما طراحی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 774

به "جدیدترین نمایشگر لوله شونده رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین نمایشگر لوله شونده رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید