معرفی هتل کامالا بیچ استیت پوکت ، 4 ستاره

به گزارش تور هند ارزان، هتل کامالا بیچ استیت پوکت | Kamala Beach Estate Phuket

این هتل فقط با 5 دقیقه پیاده روی از ساحل کامالا در دسترس است. سوئیت های بزرگ و بالکن های خصوصی آن دارای چشم انداز باغ و یا دریای اندامان می باشند. این رستوران و استخر بیرونی دارد. رستوران این هتل بر روی بالکن واقع شده که در طول روز غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می دهد. هتل کامالا بیچ استیت پوکت Kamala Beach Estate Phuket در نزدیکی ساحل بنگ تائو و ساحل پاتونگ واقع شده و 21.7 مایل از فرودگاه بین المللی پوکت دور است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل کامالا بیچ استیت پوکت را با مرکز شهر به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل کامالا بیچ استیت پوکت ، 4 ستاره

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

خدمات رفاهی هتل کامالا بیچ استیت پوکت

خدمات رفاهی در این هتل لوکس 5 ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و اتاق جلسه با هزینه اضافه به همراه مرکز تجاری که امکان دسترسی به آن به راحتی برای مهمانان هتل فراهم است و امکان استفاده از پارکینگ که بدون هزینه اضافه و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد می باشد. علاوه بر این، پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و عملیات چک این و چک اوت را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهد، دسترسی به امکانات ورزشی نیز به صورت 24 ساعته امکانپذیر است، خدمات حمل و نقل فرودگاه و منطقه با هزینه اضافه و راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد و دارای مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) است.

کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند. امکان دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به کتابخانه هتل نیز دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

خدمات تفریحی هتل کامالا بیچ استیت پوکت

امکانات تفریحی این هتل شامل ستخر در فضای باز (فصلی) (هزینه اضافی)، استخر بچه ها و نوجوانان و مبلمان فضای باز می باشد و علاوه بر این، تجهیزات دوچرخه سواری، قایقرانی و ورزش های آبی هم از امکانات ورزشی این هتل است که مهمانان می توانند همزمان با اقامت در این هتل نیز به ورزش بپردازند. همچنین دارای یک رستوران و یک کافه می باشد که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

امکانات اتاق های هتل کامالا بیچ استیت پوکت

همه اتاق های این هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا و تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، گاوصندوق، اتو و میز اتو در صورت درخواست، قهوه و چای ساز، تراس، سشوار، میز مطالعه، مایکروویو (در صورت درخواست)، یخچال (در صورت درخواست)، ارائه خدمات اتاق، تلفن، دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می گردد. علاوه بر مواردی که اعلام شد، قسمت پذیرایی هم در تمام اتاق های هتل این هتل موجود هستند. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل کامالا بیچ استیت پوکت

  • سوییت آندامان با یک اتاق خواب: این سوییت ها 74 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز کوه و دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • سوییت باغ با یک اتاق خواب: این سوییت ها 74 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز استخر و باغ و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • سوییت آندامان با دو اتاق خواب: این سوییت ها 98 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز کوه و دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • سوییت باغ با دو اتاق خواب: این سوییت ها 98 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز استخر و باغ و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • ویلا با سه اتاق خواب و چشم انداز ساحل: این ویلاها 232 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و چهار تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز شهر، رودخانه و دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های پوکت

  • مجموعه پردایس پاتونگ: این جاذبه هم تنها 7 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 48 دقیقه ای با اتوبوس به آنجا خواهید رسید. تاکسی نیز 20 دقیقه ای شما را می رساند.
  • ورزشگاه بوکس پاتونگ: 7 کیلومتر فاصله آن تا هتل است که با ماشین 18 دقیقه ای و با اتوبوس 48 دقیقه ای خواهید رسید.
  • خیابان بانگلا: 8 کیلومتر می باشد که تنها 33 دقیقه تا آنجا پیاده با اتوبوس خواهید داشت و با تاکسی 23 دقیقه طی این جهت طول می کشد.
  • بازار بانزان: تا شما 8 کیلومتر فاصله دارد که با 41 دقیقه توسط اتوبوس یا 20 دقیقه توسط تاکسی بازار را می بینید.
  • مرکز خرید جونگسیلون: 8 کیلومتر تا شما فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید بعد از 22 دقیقه می رسید.
  • پوکت فانتاسی: 2 کیلومتر است که با تاکسی 5 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • کارتینگ گو کارت اسپیدوی: تا این کارتینگ حدودا 8 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی بعد از 21 دقیقه خواهید رسید.
  • بنای مذهبی چالونگ: 13 کیلومتر است که با تاکسی 40 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • مینی گلف دینو پارک: 13 کیلومتر می باشد که اگر تاکسی سوار شوید حدودا 35 دقیقه بعد آنجا خواهید بود.
  • باشگاه تیراندازی پوکت: 16 کیلومتر فاصله آن با شماست که باید برای رسیدن به آنجا با تاکسی 43 دقیقه را در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی پوکت: 18 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی حدودا 43 دقیقه بعد به آنجا خواهد رسید.

موقعیت هتل کامالا بیچ استیت پوکت

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، پوکت 83120، کاتو، 6/33 مو 6 کامالا بیچ

33/6 Moo 6 Kamala Beach, Kathu, Phuket 83120, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 309

به "معرفی هتل کامالا بیچ استیت پوکت ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کامالا بیچ استیت پوکت ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید