جدایی آلگری از یووه؛ پازلی از تورین تا مادرید و پاریس

به گزارش تور هند ارزان، تهران- خبرنگاران- براساس گزارش ها و با توجه به اعلام جدایی رسمی سرمربی یوونتوس در سرانجام فصل، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه از پاریس به تورین ایتالیا می رود و در سوی دیگر زین الدین زیدان از رئال جدا و راهنمایی تیم ملی کشورش را عهده دار خواهد شد.

جدایی آلگری از یووه؛ پازلی از تورین تا مادرید و پاریس

شبکه فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: یوونتوس آدینه هفته گذشته جدایی ماسیمیلیانو آلگری را در خاتمه فصل و پس از فتح یک اسکودتوی دیگر تایید کرد.

بنابراین بانوی پیر در حال حاضر بدون سرمربی است و گزارش ها حاکی از آن است که سرمربی آبی های فرانسه محتمل ترین گزینه برای راهنمایی یووه است.

دشان تابستان سال گذشته جام دنیای را در روسیه در حالی بالای سر برد که راهنمایی تیم ملی کشورش را بر عهده داشت.

براساس گزارش دون بالون، یوونتوسی ها به احتمال فراوان قصد دارند تا پیشنهادی غیر قابل مقاومت را برای دشان مطرح نمایند؛ اتفاقی که در صورت تحقق، فدراسیون فوتبال فرانسه را مجبور خواهد نمود تا زیدان را برای نشستن روی نیمکت آبی ها فرا بخواند.

با این وجود، آینده زیدان در حال حاضر در رئال تثبیت شده و مرد فرانسوی خانه تکانی گسترده ای را در کهکشان مادرید هدف گرفته است. با این حال، خبرگزاری اسپانیا بر این باور است در صورتی که فرانسوی ها پیش قدم شوند، قهرمان جام دنیای و برنده اسبق توپ طلای دنیا پیشنهاد آنها را خواهد پذیرفت.

در ادامه این دومینو، رئالی که با رفتن زیدان بدون سرمربی خواهد ماند آلگری را به استخدام در آورده تا پازلی که با رفتن مرد ایتالیایی از تورین شروع شده با وی و در مادرید ختم گردد.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 220

به "جدایی آلگری از یووه؛ پازلی از تورین تا مادرید و پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی آلگری از یووه؛ پازلی از تورین تا مادرید و پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید