جایزه زیباترین گل سال را برای مهدی #طارمی رزرو کنید!

به گزارش تور هند ارزان، کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار توئیت هایی نسبت به قیچی برگردون بازیکن ایرانی باشگاه پورتو واکنش نشان دادند.

جایزه زیباترین گل سال را برای مهدی #طارمی رزرو کنید!

به گزارش خبرنگار، شب گذشته دوباره یکی از لژیونر های فوتبال ایران در برابر یکی از تیم های برتر اروپایی خوش درخشید و گلی تاریخی را برای تیمش به ثمر رساند.

مهدی طارمی، بازیکن ایرانی تیم پورتو، شب گذشته در مقابل چلسی با یک قیچی برگردون در دقیقه 90 توانست تیمش را به پیروزی برساند اما پورتو، با سوپر گل تاریخی و تماشایی طارمی مقابل چلسی حذف شد و نتوانست راهی نیمه نهایی گردد. مهدی طارمی در این بازی فقط توانست 30 دقیقه برای تیم پرتغالی اش پا به توپ گردد.

فوتبالیست ها و مربیان مطرح جهانی درباره این گل نظرات متفاوتی داشتند، ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد درباره این گل گفت: یک توپ نامطمئن بود، اما چطور از آب درآمد... فکر می کنم به ساق پایش خورد، ولی عجب کوشش دیوانه واری بود.

این سومین گلی بود که تیم چلسی از لژیورنر های ایرانی در مسابقات اروپایی خورده بود. پیش از این علی دایی و علیرضا جهانبخش نیز توانسته بودند دروازه این تیم را باز نمایند.

در پی این گلزنی تاریخی، کاربران شبکه های اجتماعی با ترند کردن هشتگ های #طارمی و #taremi توئیت هایی را منتشر کردند که در ادامه تعدادی از آن ها را مشاهده می کنید:

چلسی برد اما گل مهدی طارمی خیلی خوب بود.

به طارمی اعتماد کنید، او بقیه کارها را می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1680

به "جایزه زیباترین گل سال را برای مهدی #طارمی رزرو کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه زیباترین گل سال را برای مهدی #طارمی رزرو کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید