ثبت رکوردی جدید در لیگ قهرمانان اروپا به نام کیمیش

به گزارش تور هند ارزان، مدافع - هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ رکورد جدیدی را از خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.

ثبت رکوردی جدید در لیگ قهرمانان اروپا به نام کیمیش

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، با پیروزی 4 بر یک شب گذشته (سه شنبه) بایرن مونیخ در خانه لاتزیو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رکورد جدیدی به نام یاشوا کیمیش به ثبت رسید.

کیمیش 26 ساله با این بردِ سرخپوشان مونیخی، سی وهشتمین بردش را در لیگ قهرمانان در پنجاهمین بازی اش برای بایرن در لیگ قهرمانان تجربه کرد. این مدافع - هافبک آلمانی که تا به امروز 10 گل در رقابت های اروپایی برای بایرن به ثمر رسانده، حالا رتبه اول در بین بازیکنانی که در 50 بازی اول خود در لیگ قهرمانان بیشترین برد را کسب نموده اند، در اختیار دارد.

کیمیش که اولین بازی اش را برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در ماه دسامبر 2015 و در رجحان 3 بر صفر این تیم مقابل المپیاکوس یونان انجام داد، این رکورد را از توماس مولر، هم تیمی خود گرفت که پیش از این با کسب 36 برد در 50 بازی اولش در لیگ قهرمانان اروپا در صدر این فهرست بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1582

به "ثبت رکوردی جدید در لیگ قهرمانان اروپا به نام کیمیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکوردی جدید در لیگ قهرمانان اروپا به نام کیمیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید