تورگردشگری دفاع مقدس خاطرات جنگ را برای مردم مشهد بازخوانی کرد

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سید کمال الدین شاهچراغی گفت: در راستای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان منطقه با رویدادها و فعالیت های مردمی هشت سال جنگ تحمیلی نسبت به برپایی تور یک روزه گردشگری دفاع مقدس اقدام شد.

تورگردشگری دفاع مقدس خاطرات جنگ را برای مردم مشهد بازخوانی کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت مناسب هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان این که تور گردشگری دفاع مقدس برای نخستین بار برگزار شده است اضافه نمود: شرکت کنندگان در این تور ضمن بازدید از مکان های اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل در دوران جنگ، توسط راوی دفاع مقدس با اقدامات انجام شده پشت جبهه ها در آن دوران آشنا شدند.

وی اعلام نمود: مسجد شمس الشموس و بیمارستان امام حسین (ع) از جمله مکان هایی است که مورد بازدید جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این تور نهاده شد.

شهردار منطقه چهار در ادامه اضافه نمود: همزمان با هفته دفاع مقدس شهروندان سطح منطقه از مساجد و پایگاه های منتخب جهت بازدید از نمایشگاه داستان ایستادگی واقع در بوستان کوهسنگی به این نمایشگاه اعزام شدند.

وی اضافه نمود : همچنین در این ایام بیش از 200 نفر از شهروندان سطح منطقه جهت غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا به بهشت رضا و آرامگاه خواجه ربیع اعزام گردیدند.

وی یادآور شد: مشارکت در برگزاری یادواره شهدا، اکران فیلم شیار 143 در بوستان های منتخب سطح منطقه، برگزاری شب شعر دفاع مقدس و ملاقات با 30 خانواده شهید از دیگر اقدامات شهرداری منطقه چهار همزمان با هفته دفاع مقدس بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 766

به "تورگردشگری دفاع مقدس خاطرات جنگ را برای مردم مشهد بازخوانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورگردشگری دفاع مقدس خاطرات جنگ را برای مردم مشهد بازخوانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید