تجمع عشایر مسلح برای مقابله با کودتای آمریکا

به گزارش تور هند ارزان، فارس نوشت: عشایر استان ذی قار در جنوب عراق با برگزاری تجمعی به آمریکا در مورد هرگونه ماجراجویی در خاک عراق هشدار دادند.

تجمع عشایر مسلح برای مقابله با کودتای آمریکا

عشایر استان ذی قار در جنوب عراق روز پنجشنبه در تجمعی در مورد هرگونه اقدام کودتاگونه در عراق یا تحمیل اراده سیاسی آمریکا در عراق هشدار دادند.

به نوشته وبگاه المعلومه، عشایر در تجمع خود تأکید کردند که هرگونه اقدام احمقانه از سوی آمریکا موجب تقابل بدون محدودیت با این کشور و تمامی حامیان آمریکا در عراق خواهد شد.

صباح البدر رئیس عشایر البوصالح در این خصوص گفت که این قبیله آمادگی کامل برای دفاع از کرامت وطن و مقدسات و حیثیت عراق را در تمامی مناطق این کشور دارد.

او تأکید کرد: نیروهای آمریکایی میزان و شدت قدرت عشایر را می دانند. ما فرزندان انقلاب عشیرین و فرزندان فتوای مرجعیت عالیقدر هستیم و اشغالگران و به متجاوزین طعم تلخ ذلت و خواری را می چشانیم.

او در ادامه با تمجید از مقاومت عراق، خواهان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه اقدام تجاوزگرانه به خاک عراق شد.

این تجمع پس از آن صورت می گیرد که امروز محمد البلداوی از نمایندگان فراکسیون الصادقون عراق بیان کرد که بر اساس شواهد، آمریکا طرح کودتایی در عراق دارد که میخواهد آن را به وسیله فعال کردن عناصر داعش در سه استان عراق انجام دهد.

در همین حال حزب الله عراق نیز از برگزاری مانور گسترده با سلاح های پیشرفته برای مقابله با هرگونه رخداد امنیتی اطلاع داد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1007

به "تجمع عشایر مسلح برای مقابله با کودتای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع عشایر مسلح برای مقابله با کودتای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید