بزرگ چنانی: در آینده به راحتی می توانیم مسابقات بزرگ بیلیارد را میزبانی کنیم

به گزارش تور هند ارزان، رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان گفت: با برگزاری جشنواره بزرگ رشته های بیلیاردی در انزلی افراد زیادی با این رشته آشنا شدند.

بزرگ چنانی: در آینده به راحتی می توانیم مسابقات بزرگ بیلیارد را میزبانی کنیم

سارنگ بزرگ چنانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در خصوص دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی که در انزلی در حال برگزاری است، گفت: پیشنهاد برگزاری این دوره از مسابقات و دومین دوره جشنواره از سوی رئیس فدراسیون مطرح شد و من جرات چنین کاری را نداشتم چون کار بزرگی بود. برگزاری مسابقاتی مانند رنکینگ کشوری با اینگونه جشنواره ها متفاوت است و در دو تا سه روز انجام و افراد یک بار پذیرش می شوند و کار سبک تر است اما در جشنواره ها شاهد زمان طولانی تری هستیم و در طول این زمان 10 روزه بازیکنان در چند نوبت پذیرش می شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: از ارکان هیئت استان یک کارگروه 10 نفری را آماده کردیم و به مدت یک ماه، پیگر کارها بودیم. برگزاری مسابقات مجوزها و امکاناتی را لازم داشت و هر کدام از اعضای کارگروه در یک اداره بودند و یک سری امکانات از شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی گرفتیم و با اسپانسرها مکاتبه کردیم و خدا را شکر از عملکرد تیم گیلان برای پیگری کارها تا زمانی که ارکان فدراسیون رسیدند رضایت دارم و کارها به خوبی پیش رفت.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان در خصوص تاثیر اینگونه میزبانی ها برای نشان دادن توانمندی های استان در برگزاری مسابقات ورزشی، تاکید نمود: اگر سال های آینده بخواهیم مشابه این مسابقات را برگزار کنیم، کار راحت تری خواهیم داشت. این دوره نخستین تجربه ما بود و از بعضی از مسیرها برای دسترسی به امکانات می رفتیم اما بعد از کلی صرف انرژی معین می شد که مسیرهای ساده تری هم وجود داشته است. خدا را شکر با تمام سختی ها کار تمام شد اما در آینده می توانیم از کوتاهترین مسیر به نتیجه برسیم. در این مسیر بچه های ما کار تشکیلاتی یاد گرفتند البته اختلاف نظرهایی هم بود که در نهایت یک برآیند خوبی را شاهد بودیم.

وی یادآور شد: با برگزاری این جشنواره در انزلی گیلانی ها دیدند که یک رویداد برزگ در فاصله چند کیلومتری آنها برگزار گردید و مسئولان با این رشته آنها شدند و بنرهای تبلیغاتی مسابقات در 8 شهر استان نصب شدند و به این واسطه افراد زیادی با این رشته آشنا شدند و پدر و مادرها با خیال آسوده تری فرزندان خود را راهی باشگاه ها می نمایند.

بزرگ چنانی در سرانجام گفت: شبکه استانی باران هر روز مسابقات را پوشش می دهد.رادیو، مطبوعات و خبرگزاری ها نیز به انعکاس خبرهای این مسابقات پرداختند و بازتاب آن در کشور و استان بسیار گسترده بوده است. امیدوارم تا روز آخر نیز کارها به همان خوبی پیش برود و مهمان های ما از تمام استان ها از مهمان نوازی گیلانی ها رضایت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 122

به "بزرگ چنانی: در آینده به راحتی می توانیم مسابقات بزرگ بیلیارد را میزبانی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ چنانی: در آینده به راحتی می توانیم مسابقات بزرگ بیلیارد را میزبانی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید