برچسبی که اشیای گمشده را پیدا می نماید

به گزارش تور هند ارزان، برچسب های کوچک مجهز به بلوتوث، ابزار مناسبی برای افرادی هستند که همواره وسایل خود را گم می نمایند.

برچسبی که اشیای گمشده را پیدا می نماید

همه ما چنین شرایطی را تجربه نموده ایم. هنگام صبح که به سرعت از در خارج می شوید، نمی توانید کوله یا شارژر لپ تاپ خود را پیدا کنید. شاید این موضوع، به چند دقیقه تاخیر در کار منجر گردد اما تصور کنید که گاهی ممکن است تاخیر در پرواز یا مصاحبه کاری را در پی داشته باشد.

اگر دائما در حال جستجوی وسایل خود هستید، می توانید از ردیاب موسوم به Mu Tag kit بهره ببرید. این ردیاب کوچک که در حال حاضر با قیمت 27 دلار به فروش می رسد، می تواند به شما در یافتن اشیای گمشده یاری کند.

این ردیاب ها که به سادگی قابل دستیابی هستند، ابزاری ضروری برای افرادی به شمار می فرایند که بیشتر از به کار بردن وسایل خود، به دنبال آنها می گردند. Mu Tag به سادگی به کیف، جا سوئیچی و وسایل دیگر متصل می گردد. کاربر می تواند آن را به سادگی به زیپ و شارژر بچسباند و یا آن را در کیف خود پنهان کند. می توان گفت که هر وسیله ای با یاری این ابزار کوچک بلوتوثی، قابل ردیابی است.

پس از اتصال ردیاب به وسایل، کاربر باید اپلیکیشن Informu را بارگذاری کند تا راه ساده ای برای ردیابی وسایل خود در اختیار داشته باشد. هر برچسب، یک باتری قابل شارژ دارد که به مدت سه هفته دوام می آورد.

کاربر با خرید Mu Tag، چهار برچسب سیاه، نارنجی، قرمز یا آبی را به همراه شارژر و دفترچه راهنما دریافت خواهد نمود. کاربر پس از نصب اپلیکیشن می تواند به ردیابی وسایل خود بپردازد و در صورت جا گذاشتن یک وسیله، به او اطلاع داده می گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1679

به "برچسبی که اشیای گمشده را پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برچسبی که اشیای گمشده را پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید