تور مالزی: با جزایر پرهنتیان مالزی آشنا شوید!

به گزارش تور هند ارزان، جزایر پرهنتیان Perhentian

در سواحل شمال شرقی مالزی یکی از جاذبه دیدنی دنیا واقع شده است. جزایر پرهنتیان Perhentian شامل دو جزیره پرهنتیان بسار یا پرهنتیان بزرگ و پرهنتیان کسیل یا پرهنتیان کوچک است. این مکان یک مجتمع ساحلی ایده آل برای تعطیلات خانوادگی در مالزی است. فضای سرسبز در اطراف جزیره، سواحل شنی سفید، دریا آبی گرم، یک جاذبه بی نظیر است که نباید آن را از دست داد. این مکان به عنوان یک بهشت دریایی شناخته شده است و بخشی از پارک ملی دریایی مالزی است.

تور مالزی: با جزایر پرهنتیان مالزی آشنا شوید!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

در منطقه ها اطراف جزیره چیزهای زیادی برای تماشا و لذت بردن پیدا خواهید کرد. پیاده روی در جنگل های جزیره، تپه ها، حیات وحش و اکوسیستم آن و خیلی چیزهای دیگری که گردشگران را ساعت ها و روزها به خود جذب می نماید. جزایر پرهنتیان Perhentian در زبان مالایا به معنی محل توقف است همان کاری که شما هم در عبور از این جزیره خواهید کرد و چاره ای جز توقف در این مکان ندارید تا زمانی را صرف گشت و گذار در جزیره کنید. در طبیعت گردی امروز با خبرنگاران به جزایر پرهنتیان Perhentian سفر کنید و با طبیعت زیبای این جزیره آشنا شوید.

درباره جزایر پرهنتیان Perhentian

طبق نظر محققان جزایر پرهنتیان یکی از جزایری بوده که پناهندگان و ملوانان ویتنامی با قایق های خود در دهه 1970 در آن ساکن شدند. جزایر پرهنتیان در بسیاری از نقشه های قرن نوزدهم و بیستم با عنوان جزایر ایستگاه آمده است و بر این اساس عده ای از پژوهشگران معتقدند این موضوع بیان نماینده آن است که عبارت نقطه توقف یک ترجمه از دوره استعمار انگلیس است.

طبق یک نظریه دیگر، برخی از محققان بر این باورند که با توجه به نقش سنتی جزیره به عنوان نقطه ای برای تعاملات تجاری این مکان محل تبادل کالاهای بازرگانان بانکوک و مالزی بوده است و تجار این دو منطقه مدتهای طولانی در جزیره به فعالیت های تجاری مشغول بودند به همین علت این نام برای آن در نظر گرفته شده است.

این جزایر قرن ها محلی برای فعالیت ماهیگیران بوده است اما اکنون گردشگری بیشترین فعالیت مالی جزایر پرهنتیان تشکیل می دهد و در سال های اخیر به خاطر توجه گردشگران به این منطقه صنعت توریسم در آن رشد زیادی داشته است. جزایر پرهنتیان دارای سواحل زیبا با آبی زلال و روشن است. بعلاوه وجود اقامتگاه های لوکس و مجهز در ساحل جزیره و جنگل های استوایی دنج، این جزیره را به یک ایستگاه توقف برای گردشگران تبدیل نموده است.

در این جزیره اثر تاریخی، موزه، یا منظره ها تماشای خاصی وجود ندارد اما سواحل منظره خاص خود را دارند که منحصر به فرد هستند. سواحل شنی سفید و تپه های پوشیده از جنگل منظره ساحل را مجذوب نماینده می نماید. خلیج مرجانی در جزیره کوچک تصویری زیبا از غروب خورشید را نشان می دهد.

ویژگی های جزایر پرهنتیان Perhentian

در جزایر پرهنتیان Perhentian حیات وحش آن در زیر دریا بسیار مجذوب نماینده و تماشای است. لاک پشت های دریایی بزرگ، کلوخ ماهی، کوسه های دریایی سیاه و سفید فراوان و دیگر گونه های جانوری در آب های جزیره دیده می گردد. اما در این جزیره با همه سادگی و زیبایی های فوق العاده اش باید مراقب بود چون تعداد زیادی از مارمولک ها وعنکبوت های سمی وجود دارد. در کنار امکاناتی که برای گردشگران در این جزیره وجود دارد لباسهای مختلف غواصی در هر دو خلیج کورال و لانگ بیچ وجود دارد که به گردشگران داده می گردد تا در اعماق آب های جزیره حیات وحش آبی جزیره را ببینند.

برترین زمان برای ملاقات از جزیره بین ماه های مارس و نوامبر است گرچه که لذت بردن از مجذوب نمایندهیت های این جزایر در تمام فصول امکان پذیر است اما اگر شما بین ماه های ژوئن و سپتامبر به جزیره می روید، ممکن است خوش شانس باشید و لاک پشت های سبز غول پیکر را در کنار ساحل ببینید. این جزیره برای لذت بردن از تعطیلات با خانواده خود، یک مکان عالی است که منظره ها ساحلی بهشت گونه آن واقعیتی رویا گونه است.

گردشگری طبیعت، پایه مالی جزایر پرهنتیان Perhentian است و سواحل شنی و ماسه سفید مرجانی که ممکن است پیاده روی با پای برهنه بر روی آن کمی سخت باشد و دریای آبی فیروزه رنگ جاذبه های طبیعت جزیره است. دیگر فعالیت های گردشگری شامل غواصی، شنا، کمپینگ، قایقرانی، ماهیگیری، پیاده روی در جنگل و موتور سواری است.

ده ها سایت غواصی در اطراف هر دو جزیره اصلی وجود دارد که خدمات را به گردشگران ارائه می دهد. زیرساخت های بسیار کمی در جزایر پرهنتیان وجود دارد هیچ چیز خاصی غیر از لذت بردن از خورشید و آب وجود ندارد. دسترسی به اینترنت در این جزیره کمی سخت است و هزینه آن بالاست و کافه های اینترنتی هزینه 5 دلار در ساعت یا حتی بیشتر را دریافت می نمایند. در جزایر پرهنتیان Perhentian هیچ بانک یا دستگاه خودپردازی وجود ندارد بنابراین گردشگران باید پول کافی همراه داشته باشند.

راستا دسترسی جزایر پرهنتیان Perhentian

برای سفر به جزایر پرهنتیان Perhentian باید با هواپیما به کوالالامپور مرکز مالزی سفر کرد و بعد ساده ترین راه برای رسیدن به جزیره این است که با اتوبوس های شبانه روزی از کوالالامپور تا جزیره رفت. شرکتهای اتوبوس موتیارا و ماهلیگای هر کدام با اتوبوس های مدرن و با تهویه مطبوع که در ساعت 4 صبح برای توقف غذا توقف می نمایند و در روشنی صبح به آنجا می رسند برترین وسیله حمل و نقل هستند.

دیگر جاذبه های جزایر پرهنتیان Perhentian

طبیعت جزیره زیباترین منظره ها را به نمایش می گذارد. آبهای کریستال را تصور کنید که منعکس نماینده آسمان فیروزه ای است و مناسب برای غواصی، جنگل های سرسبز و انبوه و سواحل با ماسه های سفید مایل به سبز. در هنگام شب، آب نوری را منعکس می نماید که مجذوب نمایندهیت خاصی دارد و ستاره های بی شماری را در بالا سرتان نشان می دهد. در کنار همه این زیبایی ها می توانید از جاذبه های دیگر جزیره لذت ببرید. این جاذبه ها شامل موارد زیر است:

  • غواصی در اعماق آب های جزیره
  • پیاده روی در ساحل اصلی
  • گشت و گذار در خلیج مرجانی
  • تماشای ساحل وسیع و عکاسی
  • تماشا آسیاب های بادی
  • قایقرانی در جزیره
  • کوهنوردی

منبع: booking.com

tripsavvy.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2022

به "تور مالزی: با جزایر پرهنتیان مالزی آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: با جزایر پرهنتیان مالزی آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید