بارش برف و باران در نقاط مختلف

به گزارش تور هند ارزان، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اظهار داشت که بارش ها در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد و دما طی روزهای آینده کاهش محسوس می یابد.

بارش برف و باران در نقاط مختلف

بر این اساس، از امروز تا یکشنبه(اول تا 5 دی ماه) با نفوذ هوای سرد، کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور اتفاق می افتد.

روز چهارشنبه و پنجشنبه (اول و 2 دی ماه) در شمال غرب و ارتفاعات البرز و سواحل خزر بارش برف و باران و وزش باد رخ می دهد. آدینه (3 دی ماه) بارش در استانهای ساحلی خزر شدت می یابد و شمال غرب، بعضی منطقه ها غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی بارش برف و باران و وزش باد و در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می گردد.

روز شنبه (4 دی ماه) در نوار شمالی بارش باران و برف و در بعضی منطقه ها غرب، مرکزکشور، دامنه های زاگرس مرکزی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز بارش پراکنده پیش بینی می گردد بعلاوه در بعضی منطقه ها جنوب شرق کشور بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید قابل انتظار است. یکشنبه (5 دی ماه) در نوارشرقی، شرق سواحل خزر و امتداد البرز شرقی بارش برف و باران پیش بینی می گردد.

روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (اول و 2 دی ماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و از چهارشنبه تا شنبه (اول تا 4 دی ماه) دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (2 دی ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد و طی آدینه (3 دی ماه) ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات احتمال بارش باران و برف با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا (اول و 2دی ماه) بندرعباس با دمای 29 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2023

به "بارش برف و باران در نقاط مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در نقاط مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید