باخ: المپیک تابستان 2021 برگزار می گردد، حدس و گمان ها باعث آسیب به ورزشکاران می شوند

به گزارش تور هند ارزان، رییس کمیته بین المللی المپیک گفت: IOC و ژاپن متعهد به برگزاری بازی ها در تابستان 2021 هستند و حدس و گمان هایی که مطرح می گردد فقط به ورزشکاران آسیب می رسانند.

باخ: المپیک تابستان 2021 برگزار می گردد، حدس و گمان ها باعث آسیب به ورزشکاران می شوند

به گزارش خبرنگاران، نشست هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک به صورت مجازی برگزار گردید. توماس باخ اظهار داشت که IOC متعهد به برگزاری بازی المپیک در تابستان امسال است.

توماس باخ گفت: در چند روز گذشته ، ما با فدراسیون های بین المللی و کمیته ملی المپیک کشورها تماس مشاوره داشتیم ، همچنین گزارش هایی را از نمایندگان ورزشکاران دریافت کردیم. همه آنها کاملاً متحد و متعهد هستند. همه 206 کمیته ملی المپیک ، همه فدراسیون های بین المللی و ورزشکاران پشت برگزاری این بازی های المپیک ایستاده اند. کمیته برگزاری و کمیته المپیک ژاپن نیز متعهد به برگزاری بازی ها است.

رییس کمیته بین المللی المپیک با اشاره به شرایط در آینده تاکید نمود: هیچ کسی حتی برجسته ترین دانشمندان در حال حاضر نمی توانند شرایط سلامتی 206 کمیته ملی المپیک را برای زمان بازیهای المپیک و پارالمپیک ، از اواخر جولای تا سپتامبر امسال پیش بینی نمایند . در این شرایط حدس و گمان های زیادی مطرح می گردد اما همه این حدس ها به ورزشکاران که در حال آماده شدن هستند، آسیب می رساند. ما وقت و انرژی خود را روی پاسخ دادن به حدس و گمان نمی گذاریم. ما بر روی مراسم افتتاحیه 23 جولای امسال کاملا تمرکز نموده ایم و در حال کار بر روی چگونگی برگزاری بازی ها هستیم.

باخ همچنین در خصوص برگزاری بازی ها در شرایط امن نیز گفت: ما باید اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا را در نظر بگیریم. ما به مشاوره همه مقامات مختلف اعتماد می کنیم همچنین در حال صحبت با تولیدنمایندگان واکسن هستیم . از این مشاوره ها می توان نتیجه گرفت که خیلی زود است که بفهمیم انجام کدام یک از اقدامات در زمان بازی ها مناسب است. فقط باید صبر کنیم. ورزشکاران ، کمیته ملی المپیک کشورها ، فدراسیون های بین المللی، مردم ژاپن، کمیته برگزاری و همه باید صبر کنیم.

او ادامه داد: به زودی ما می توانیم اولین نسخه از کتاب بازی ها را منتشر کنیم که اقدامات مربوط به گروههای مختلف را برای محافظت از خود و محافظت از دیگران در مقابله با ویروس کرونا شرح می دهد. تا به امروز بیش از هفت هزار رویداد توسط فدراسیون های بین المللی برگزار گردیده است و 175 هزار آزمایش کرونا گرفته شده که تنها 18 صدم درصد مثبت بوده است. بنابراین مسابقات می توانند انجام شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1546

به "باخ: المپیک تابستان 2021 برگزار می گردد، حدس و گمان ها باعث آسیب به ورزشکاران می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ: المپیک تابستان 2021 برگزار می گردد، حدس و گمان ها باعث آسیب به ورزشکاران می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید