امیر قرایی بادیگارد خواننده معروف عربی است!

به گزارش تور هند ارزان، امیر قرایی یکی از قوی ترین مردان ایرانی که از هشت سال قبل تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفته در حالی بادیگارد یکی از خواننده های معروف عربی شده که کیفرخواست پرونده اش به اتهام قتل عمد صادر شد.

امیر قرایی بادیگارد خواننده معروف عربی است!

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رسیدگی به این پفراینده از ساعت 22:30 شامگاه چهارشنبه هفتم اردیبهشت سال 90 همزمان با اعلام خبر درگیری خونینی در یکی از خیابان های غربی تهران در دستور کار مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت. آن روز وقتی مأموران کلانتری 138 جنت آباد در محل حادثه که نزدیکی باشگاه بدنسازی حوالی یکی از خیابان های جنت آباد بود حاضر شدند و دریافتند لحظاتی قبل امیر قرایی و برادرش علیرضا با دو نفر از دوستان قدیمی شان به نام های علی و امیر درگیری خونینی را رقم زده که در جریان آن دو برادر، دو نفر مقابل را با شمشیر زخمی و راهی بیمارستان کرده اند.

مأموران در ادامه برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند که تعیین شد در این حادثه علی به خاطر شدت جراحت های وارده به کام مرگ رفته و دوستش نیز در این حادثه از ناحیه چهار انگشت به شدت زخمی شده است.

بدین ترتیب با اعلام خبر قتل علی پفراینده درگیری قوی ترین مردان ایران وارد مرحله تازه ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی برای تحقیقات وارد عمل شدند.

بررسی های تیم جنایی حکایت از این داشت امیر قرایی و برادرش علیرضا با مقتول از قبل اختلاف مالی داشته اند و چند باری هم به خاطر همین موضوع با یکدیگر مشاجره لفظی داشتند.

فرار قاتل به اروپا

تحقیقات مأموران نشان داد دو برادر به خاطر طلب 3 میلیون تومانی شان قبل از حادثه مرگبار یکبار برای درگیری به در خانه علی می فرایند که با میانجیگری مادر علی موضوع ختم به خیر می شود.

همچنین تعیین شد شب حادثه دو برادر قوی هیکل در حالی که مسلح به شمشیر سامورایی بودند به سفره خانه ای در خیابان جنت آباد جنوبی می فرایند و به مقتول که همراه دوستانش داخل سفره خانه بوده پیامک می دهند که برای تسویه از داخل سفره خانه بیرون بیاید. در نهایت مقتول و دوستش ساعتی بعد سفره خانه را ترک می کنند و در نزدیکی خانه شان با برادران قرایی درگیر می شوند که با شمشیر سامورایی امیر به قتل می رسد.

بدین ترتیب مأموران برای دستگیری دو برادر راهی خانه قرایی ها شدند که دریافتند امیر متهم اصلی پس از قتل به مکان نا معلومی گریخته است. مأموران در ادامه علیرضا را بازداشت کردند و مورد بازپرسی قرار دادند. وی در بازپرسی ها برادرش امیر را قاتل معرفی کرد و مدعی شد که مقتول از دوستان نزدیکی آن ها بوده و این درگیری هم به خاطر اختلاف مالی رخ داده است.

سپس مأموران امیر را به عنوان قاتل فراری تحت تعقیب قرار دادند که دریافتند وی به صورت غیر قانونی از کشور گریخته است. در چنین شرایطی متهم به دستور بازپرس ویژه قتل تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفت. بررسی های مأموران نشان داد قاتل فراری ابتدا از ایران به کشور ترکیه و سپس به قبرس و کشور یونان گریخته است. در حالی که مأموران پیروز نشدند مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی کنند تصویر متهم به دستور بازپرس پفراینده برای شناسایی بدون پوشش در روزنامه ها چاپ شد.

صدور کیفرخواست امیر قرایی

پس از این تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی مأموران پلیس اینترپل ادامه داشت، اما هیچ ردی از او پیدا نکردند تا اینکه مدتی قبل دریافتند، وی مدتی است به عنوان بادیگارد یکی از خواننده های معروف عربی استخدام شده و پس از آن در یکی کشور های حوزه خلیج فارس دیده شده است. در حالی که نزدیک به هشت سال و 10 ماه از حادثه درگیری مرگبار قوی ترین مرد ایران با یکی از دوستانش می گذرد و مأموران پلیس اینترپل همچنان پیروز به دستگیری وی و انتقال او به ایران نشده اند، قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران کیفرخواست متهم را صادر کرد؛ بنابراین امیر قرایی به زودی به صورت غیابی در یکی از شعبه های دادگاه یک کیفری استان تهران محاکمه می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 912

به "امیر قرایی بادیگارد خواننده معروف عربی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قرایی بادیگارد خواننده معروف عربی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید