افشای مشخصات گوشی Realme Narzo 9i پیش از عرضه

به گزارش تور هند ارزان، با توجه به افشای شماری از مشخصات گوشی Realme Narzo 9i، احتمالا این گوشی هوشمند به زودی روانه بازار خواهد شد. احتمال دارد این دستگاه با برخی ویژگی های متفاوت در بازار هند عرضه شود.

افشای مشخصات گوشی Realme Narzo 9i پیش از عرضه

به گزارش خبرنگاران، شایعات پیرامون عرضه سری گوشی های هوشمند Realme 9 مدتی است که در اینترنت منتشر شده است. چندی پیش، وبسایت 91mobiles به طور انحصاری رندر ها و تعیینات کلیدی Realme 9i را فاش کرد. در حال حاضر، Mukul Sharma، افشاگر سرشناس دنیای فناوری، اطلاعات بیشتری در مورد برند Narzo از سری Realme 9 فاش کرده است. این اطلاعات شامل انواع حافظه و رنگ های این گوشی و زمان عرضه آن می شود.

پیش بینی می شود این گوشی در سه ماهه اول سال 2022 در هند عرضه می شود. احتمالا نام Narzo اشاره به مدل جدیدی از گوشی های شرکت Realme ندارد و یکی از گوشی های دیگر ریلمی است که تنها نام تجاری اش را تغییر داده اند.

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق Mukul Sharma، گوشی Realme Narzo 9i حداقل در دو رنگ آبی منشوری و مشکی منشوری عرضه خواهد شد.

در مورد گزینه های ذخیره سازی می توان حدس زد که دستگاه با 4 و 6 گیگابایت رم و 64 و 128 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با این که هنوز مطمئن نیستیم، ولی می توان انتظار داشت که فضای ذخیره سازی دستگاه قابل ارتقا باشد.

با توجه به نام دستگاه دو فرضیه مطرح می شود. در نگاه اول به نظر می رسد که Realme Narzo 9i یک گوشی کاملا متفاوت باشد. در این صورت ممکن است شاهد عرضه دو مدل متفاوت از گوشی های شرکت ریلمی با نام های Realme 9i و Realme Narzo 9i در هند باشیم. اما احتمال بیشتر آن است که شرکت ریلمی قصد دارد گوشی آینده خود، یعنی Realme 9i، را با نام Realme Narzo 9i در بازار هند عرضه کند. به هر حال تنها زمان تعیین خواهد کرد که کدام فرضیه درست بوده است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2068

به "افشای مشخصات گوشی Realme Narzo 9i پیش از عرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی Realme Narzo 9i پیش از عرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید