افزایش تقاضا در صنعت هوانوردی در سال نوی چینی

به گزارش تور هند ارزان، هر سال با شروع سال نوی چینی، تعداد زیادی از ساکنین این کشور به تعطیلاتی چند روزه می روند که فرصتی عالی برای صنعت حمل و نقل هوایی محسوب می گردد.

افزایش تقاضا در صنعت هوانوردی در سال نوی چینی

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در اثر تقاضاهای تعداد زیادی از 1.3 میلیارد شهروند چینی که به دنبال روشی قابل اطمینان و راحت برای سفرهای سال نوی خود، معروف به بزرگ ترین مهاجرت سالانه بشری هستند، گروه سرمایه گذاری کل صنعت هوانوردی HNA با افزایش تقاضا برای توسعه خدمات رسانی چارتر جت های خصوصی و هلی کوپتر در سرتاسر کشور روبرو شده است.

طبق گزارش های آموزشگاه گردشگری چین، در سال نوی چینی که شروع فصل بهار در تقویم قمری است، رکورد جدیدی با افزایش 12 درصدی سالانه تعداد سفرهای داخلی، 385 میلیون سفر و 475 میلیارد یوان در درآمد گردشگری طی تعطیلات 7 روزه که به عنوان هفته طلایی معروف است، به دست آمده است.

با توجه به افزایش سالانه تعداد چینی هایی که سفرهای داخلی و خارجی می روند، صنعت گردشگری چین برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد خدمات مسافران هوایی با چالش های زیادی روبرو است. همین موضوع، فرصت جدیدی برای اپراتورهای عمومی صنعت هوایی فراهم می نماید تا روی هفته طلایی سرمایه گذاری نمایند و به این ترتیب، صنعت هوانوردی HNA توانسته است تبدیل به محرک رشد گردشگری در مناطق کم ارتفاع و بنگاه های مسافرتی جت های خصوصی و سفارشی گردد.

سال جاری، سال نوی چینی شاهد افزایش بیش از 10٪ در سفر خارجی نسبت به تعداد 5.2 میلیون سفر قبلی در سال 2017 بوده است. از این لحاظ، صنعت هوانوردی HNA، بر نقش عملیاتی جت های خصوصی در سفر در مسیرهای غیر تجاری و کاستن از فشار حمل و نقل تجاری تاکید نموده است. بنابراین، شرکت های وابسته Deer Jet ،Hong Kong Jet و Asia Jet، یک شبکه خدماتی تشکیل داده اند که در همه نقاط دنیا به انجام خدمات رسانی مشغول هستند و رکورد پرواز به بیش از 900 شهر در 180 کشور و منطقه را به ثبت رسانده اند.

طبق اظهارات صنعت هوانوردی HNA، سال نوی چینی تبدیل به جشنی مهم در سرتاسر دنیا شده است و به عنوان عامل رشد گردشگری دنیای و صنایع خرده فروشی وابسته به آن شناخته می گردد. توسعه عملیات ها و خدمات حمل و نقل هوایی در چین فرصت های بیشتری را برای رشد کسب و کارهای مختلف فراهم خواهد نمود.

با معرفی سال نوی چینی به عنوان یک فصل تعطیلات مهم در سرتاسر دنیا، صنعت هوانوردی HNA در حال تقویت زنجیره تامین جامع، اندازه ناوگان و معین صندلی استراتژیک خود برای ارائه طیف وسیعی از خدمات است که شامل تورهای هوایی بازدید از دیوار بزرگ پکن با استفاده از هلی کوپتر، برنامه های سفر با لیموزین هلی کوپتر سفارشی و جت شخصی در سرتاسر دنیا و خدمات دیگری از این قبیل است.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 517

به "افزایش تقاضا در صنعت هوانوردی در سال نوی چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضا در صنعت هوانوردی در سال نوی چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید