مقرون به صرفه ترین مایکروویو بازار چند؟

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران- مایکروویو ال جی مدل MS94SCR احتمالا گران ترین چیزی است که به نام مایکروویو فروخته می گردد؛ تقریبا 70 میلیون تومان ناقابل. به تکنولوژی سولاردام مجهز شده و نسبت به مدل های معمولی بهتر است، اما اگر بخواهیم سراغ مقرون به صرفه ترین مایکرویوو بازار برویم، احتمالا مجبور هستیم از بین پاناسونیک، تکنو، داتیس، مایدیا و. یکی را انتخاب کنیم.

مقرون به صرفه ترین مایکروویو بازار چند؟

قیمت مایکروویو پاناسونیک مدل NNST34HM به حدود شش میلیون رسیده است. آن را جزو مقرون به صرفه ترین مایکروویو های بازار می دانیم که البته یک ماه قبل 500 هزار تومان کمتر فروخته می شد و خرداد پارسال می توانستیم مایکروویو پاناسونیک مدل NNST34HM را با سه میلیون و 500 هزار تومان بخریم. یک مایکروویو 25 لیتری است و به همین دلیل آن را به خانواده های چهار یا پنج نفره پیشنهاد می نمایند. تقریبا 14.5 کیلو وزن دارد. ارتفاعش به 35 سانتی متر می رسد و یک نمایشگر LCD لمسی هم برای نمایش تایم روی آن دیده می گردد. در کارتن آن به جز دفترچه راهنما، چیز هایی مثل سینی شیشه ای و گرداننده آن وجود دارد و از 9 برنامه مختلف پخت وپز مثل برنامه مخصوص درست کردن مرغ و ماهی و ... پشتیبانی می نماید.

تکنو جزو برند های ایرانی است و الان به جز مایکروویو، تقریبا همه جور لوازم آشپزخانه با این نام در بازار وجود دارد. مدل TE-321 جزو معدود مایکروویو های این برند است که یک پنل تنظیماتی سمت راست بدنه آن دیده می گردد و بالا پنل، صفحه نمایش دیجیتالی به چشم می خورد. مایکروویو تکنو مدل TE-321 یکی از ساده ترین مدل های موجود در بازار است. طوری که خود تکنو قابلیت یخ زدایی را جزو قابلیت های آن معرفی می نماید. ظرفیت مایکروویو مدل TE-321 تکنو 22 لیتر و وزن خودش کمی بیش از 10 کیلو و ارتفاع آن 23 سانتی متر است. می رسیم به مهمترین قسمت یعنی قیمت. الان فروشنده های لوازم خانگی قیمت مایکرویوو تکنو مدل TE-321 را بین هفت میلیون و 200 تا هفت میلیون و 500 هزار تومان اعلام می نمایند.

مایکرویو جی پلاس مدل GMW-M365B با دو رنگ نقره ای و مشکی فروخته می گردد. معمولا مدل مشکی آن طرفداری بیشتری دارد و به همین دلیل هم ممکن است 100 تا 200 هزار تومان بیشتر فروخته گردد. درحال حاضر قیمت مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M365B با رنگ مشکی حدود هشت میلیون و 200 هزار تومان است و رنگ نقره ای آن را می گردد در بازار با هشت میلیون پیدا کرد. سمت راست مایکروویو، نمایشگر دیجیتال واقع شده است و پایین آن دکمه های مخصوصی برای آغاز 12 برنامه مختلف غذایی دیده می گردد. وزن آن تقریبا 15 کیلو است و ارتفاعش به حدود 30 سانتی متر می رسد.

مایکروویو AG034AFK یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های برند مایدیا است و حول وحوش 9 میلیون تومان فروخته می گردد. پنل تنطیمات آن با یک نمایشگر دیجیتالی سمت راست مایکروویو وجود دارد و می گردد با آن 9 برنامه پخت وپز مختلف انجام داد. پخت ترکیبی یکی از قابلیت های مایکروویو AG034AFK است و می گردد و با یاری آن غذا را به شکل بخار پز درست کرد. حالت گریل یعنی پخت بدون استفاده از اشعه و استفاده از گردش هوای داغ یکی دیگر از قابلیت های مایکرویوو AG034AFK مایدیا به شمار میرود.

مایکروویو فلر MW202 جزو معدود مدل های به جای مانده این برند در ایران است و پیدا کردن آن کار خیلی راحتی نیست. ظرفیت آن 20 لیتر است و گنجایش زیادی ندارد. در قسمت تنظیمات چهارتا دکمه مختلف وجود دارد که هر کدام آن ها برنامه اتوماتیک مخصوص درست کردن غذا هایی مثل گوشت، سیب زمینی و پیتزا هستند و یک نمایشگر دیجیتالی هم بالای آن دکمه ها دیده می گردد. 20 کیلو وزن دارد و ارتفاعش به حدود 25 سانتی متر می رسد. قیمت این یکی تقریبا 10 میلیون تومان است و یکسری از فروشنده ها آن را 11 میلیون می فروشند.

داتیس یک برند ایرانی است که سال 85 کارش را آغاز نموده و الان چیز هایی مثل مایکروویو، اجاق گاز، جاروبرقی، هود و سماور برقی فراوری می نماید. مدل DTM928 Classic داتیس را 12 میلیون می فروشند و می توانیم آن را هم یکی از گزینه های پیشنهادی به عنوان خرید مقرون به صرفه ترین مایکرویو های بازار بدانیم. به خاطر ظرفیت 28 لیتری می تواند برای خانواده های چهار یا پنج نفره مناسب باشد. از قابلیت پخت ترکیبی راهی بازار شده و از هشت برنامه پخت مختلف پشتیبانی می نماید.

برند

مدل

ظرفیت

قیمت

پاناسونیک

NNST34HM

25 لیتر

شش میلیون تومان

تکنو

TE-321

22 لیتر

هفت میلیون و 200 هزار تومان

جی پلاس

GMW-M365B

36 لیتر

هشت میلیون تومان

مایدیا

AG034AFK

34 لیتر

9 میلیون و 500 هزار تومان

فلر

MW 202

20 لیتر

10 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2337

به "مقرون به صرفه ترین مایکروویو بازار چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین مایکروویو بازار چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید