اختلاف باشگاه ذوب آهن با رحمان رضایی عیان شد، وتوی دستور مدیرعامل!

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن یکی از تیم های لیگ رجحان بوده است که در این فصل از مسابقات اشتباهات داوری علیه آن اتفاق افتاده و این موضوع بارها اعتراض رحمان رضایی سرمربی ذوبی ها را در پی داشت. رضایی حتی بابت صحبت هایش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه محروم شد.

اختلاف باشگاه ذوب آهن با رحمان رضایی عیان شد، وتوی دستور مدیرعامل!

تداوم اشتباهات داوری و اتفاقات اتفاق افتاده در بازی ذوب آهن با استقلال بازهم صدای رضایی را درآورد؛ اما این مربی این بار پیکان انتقاداتش را به سمت جواد محمدی مدیرعامل باشگاه گرفت.

رضایی در تازه ترین مصاحبه خود از محمدی گلایه نموده است که چرا نسبت به اتفاقات اخیر سکوت در پیش گرفته و حتی تیم را ممنوع المصاحبه نموده است. این مربی حتی پا را از این فراتر گذاشته و با وتوی دستور مدیرعامل باشگاه، گفته است: من به بازیکنان گفتم با مسئولیت خودم مصاحبه نمایند و باید نسبت به چنین شرایطی اعتراض گردد. وقتی مدیرعامل باشگاه در چنین شرایطی سکوت می نماید در حق تیم و بازیکنان و حتی کارگران کارخانه ظلم می نماید و واقعاً دلیل این سکوت را نمی دانم و مانده ام که دیگر چه بلایی باید به سر تیم بیاید تا ایشان سکوتش را بشکند و صحبت کند؟

از زمان انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی ذوب آهن همیشه شایعاتی از اختلاف او با برخی از مدیران باشگاه به گوش می رسید و این موضوع با اعتراض وی نسبت به محرومیت نبی زاده بازیکن ذوب آهن از بازی با فولاد در هفته نخست همراه شد. رضایی در نشست خبری آن بازی گفته بود: نبی زاده را آخرین لحظه از دست دادیم. این اشتباهات نباید از طرف باشگاه رخ بدهد. تیم مدیر اجرایی دارد. اشتباه بزرگی رخ داد و برایم قابل هضم نیست.

اظهارات رضایی از سوی رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن بی پاسخ نمانده است. کربکندی که همزمان عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن هم هست، در واکنش به اظهارات رحمان رضایی، او را به دلخوری همیشگی متهم و گفت در حضور او به عنوان سخنگو، نیازی به مصاحبه مدیرعامل نیست.

نیمکت تیم فوتبال ذوب آهن سال گذشته یکی از بی ثبات ترین نیمکت های لیگ برتر بود. تصمیمات مدیریتی باعث شد ذوب آهن در سالی که یکی از امیدهای کسب سهمیه آسیا بود، حضور چهار سرمربی دائمی و موقت را تجربه کند و در انتهای فصل برای سقوط نکردن بجنگد. ذوبی ها این فصل تکلیف خود را خیلی زود با انتخاب رضایی تعیین کردند اما به نظر می رسد در صورت تداوم اختلافات و شکاف ایجاد شده بین مدیران باشگاه و رحمان رضایی، اتفاقاتی مشابه با سال گذشته در راه باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1494

به "اختلاف باشگاه ذوب آهن با رحمان رضایی عیان شد، وتوی دستور مدیرعامل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف باشگاه ذوب آهن با رحمان رضایی عیان شد، وتوی دستور مدیرعامل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید