اختصاص 11 میلیارد ریال برای زیرساختهای گردشگری گرداب بن

به گزارش تور هند ارزان، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، اختصاص 11 میلیارد ریال برای زیرساختهای گردشگری گرداب بن صورت پذیرفت.

اختصاص 11 میلیارد ریال برای زیرساختهای گردشگری گرداب بن

علیرضا جیلان تاکید نمود: توسعه و تکمیل زیرساختهای مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری گرداب بن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری به رونق گردشگری، اشتغالزایی و بهبود شرایط مالی منطقه یاری می نماید.

او اضافه نمود: موزه مردم شناسی در ورودی مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری گرداب بن جانمایی شده و عملیات اجرایی ساخت آن پس از سپری شدن مراحل قانونی شروع می گردد.

جیلان توضیح داد: شهرک توریستی و گردشگری شیدا شهرستان بن از طرح های نیمه تمام این شهرستان بوده که عملیات اجرایی آن از سال 1386 شروع و پس از مدتی نیمه تمام رها شده است.

او یادآور شد: تهیه و تدوین طرح مطالعاتی برای منطقه ها گردشگری چهل دختران شهر وردنجان و بافت قدیمی، قلعه تاریخی و نماهای سنگی روستای بارده شهرستان بن در دستور کار قرار میگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: ساماندهی پیست های اسکی روستای بارده شهرستان بن با بهره مندی از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی و تعاونی های دهیاران در دستور کار قرار گرفته است.

جیلان صنایع دستی خوشه خاتم روستای شیخ شبان را از آثار و هنرهای سنتی مهم این شهرستان دانست و گفت: زمینی به مساحت دو هزار متر مربع برای احداث نمایشگاه و بازارچه فروش محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی در این منطقه پیش بینی شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2262

به "اختصاص 11 میلیارد ریال برای زیرساختهای گردشگری گرداب بن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 11 میلیارد ریال برای زیرساختهای گردشگری گرداب بن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید