اتفاق عجیب برای سایپا در لیگ دسته اول!

به گزارش تور هند ارزان، در شش بازی اخیر امید روانخواه و تیمش در شرایطی زمین مسابقه را ترک نموده اند که در چهار مسابقه یک یار کمتر از حریف داشته اند.

اتفاق عجیب برای سایپا در لیگ دسته اول!

به گزارش خبرآنلاین، یکی از مسائل امید روانخواه پس از قبول راهنمایی تیم فوتبال سایپا ساختن تیمی بود که بتوانند تفکرات او را که برخلاف روش معمول در لیگ دسته اول، علاقه به فوتبال مالکانه دارد در زمین مسابقه پیاده نمایند.

روانخواه برای ساختن تیمی که مدنظر بود، در چند بازی به جای مانده تا انتها نیم فصل اول مسابقه رو به استفاده از بازیکنان جوان آورد و در نیم فصل هم چند بازیکن به ترکیب تیمش افزود تا بهتر بتواند به خواسته اش برسد.

با این حال در این راستا شاهد فراز و نشیب هایی در نتیجه گیری سایپا بوده ایم؛ امید روانخواه که پس از دو سه مسابقه اول نتایج بسیار خوبی با سایپا گرفته بود و این تیم پس از مدت ها توانست به رتبه تک رقمی در جدول رده بندی برسد، در ادامه با مصدومیت رباط صلیبی بهرام احمدی یکی از خرید های کلیدی اش در نیم فصل روبرو شد و آسیب دیدگی مقطعی چند بازیکن دیگر سبب شد تا به استفاده از بازیکنان جوان و همینطور بازیکنان رده پایه سایپا توجه ویژه تری داشته باشد و در مصاف های اخیر این تیم حداقل سه چهار بازیکن از آموزشگاه سایپا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته اند.

این تصمیم البته در کنار مسائلی که این روز ها باشگاه سایپا با آن روبرو است، تبعاتی برای امید روانخواه به همراه داشته است و او که سعی دارد با ایجاد فزونی عددی در حملات و پیاده سازی فوتبال مالکانه بر حریف چیره گردد، در چهار مسابقه از شش مسابقه اخیر، تیمش را با کارت هایی که گا ها درست یا نادرست از جیب داوران خارج شده، تیمش را ده نفره دیده است.

سایپا در مصاف با شهربابک نیما مختاری را به عنوان اخراجی دید و در سه بازی اخیر نیز در اواسط نیمه دوم علی خدایی، فرشاد اسدی و درنهایت محمد مسلمی را به ترتیب مقابل پارس جنوبی جم، شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی از دست داده تا کار سختی برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه داشته باشد.

سایپا هفته آینده در یکی از حساس ترین بازی های لیگ دسته اول باید در انزلی به مصاف ملوان برود و باید دید این فرایند سایپا که مسئولانش به عملکرد داوران هم انتقاد دارند ادامه پیدا خواهد نمود یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2157

به "اتفاق عجیب برای سایپا در لیگ دسته اول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب برای سایپا در لیگ دسته اول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید