آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز پنج شنبه 23 مرداد، آمار قربانیان کرونا در کشور از 19 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش تور هند ارزان، سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از دیروز تا ظهر امروز را 2 هزار و 625 نفر خاطرنشان کرد و گفت: تا امروز 336 هزار و 324 نفر در کشور به کرونا مبتلا شده اند.

آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز پنج شنبه 23 مرداد، آمار قربانیان کرونا در کشور از 19 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با شرایط ابتلای کرونا در کشور با اشاره به افزایش تعداد بهبودیافتگان و رسیدن این تعداد به 292هزار و 58 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: برابر آزمایش های صورت گرفته از روز گذشته تا به امروز 2 هزار و 625 مورد دیگر به مبتلایان این ویروس اضافه نموده شده اند و از بین مبتلایان جدید، یک هزار و 246 مورد بستری شدند.

وی با بیان این که تا به امروز 336 هزار و 324 نفر از هم وطنان به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اضافه نمود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 174 نفر دیگر از هم وطنان جان خود را از دست داده اند که درمجموع و از روز شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز 19 هزار و 162 نفر در کشور فوت نموده اند و 3 هزار و 971 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا به امروز دو میلیون و 788 هزار و 27 آزمایش تشخیص کووید-19 در کشور صورت گرفته است.

وی اقزود: استان های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در شرایط قرمز قرار دارند و استان های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در شرایط هشدار قرار دارند. هم در شرایط هشدار به سر می برند.

4145/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1312

به "آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز پنج شنبه 23 مرداد، آمار قربانیان کرونا در کشور از 19 هزار نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز پنج شنبه 23 مرداد، آمار قربانیان کرونا در کشور از 19 هزار نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید