6 ترکیب مجذوب نماینده با رنگ سال 2022 که استایلتان را درخشان می نمایند

به گزارش تور هند ارزان، اگر اخبار مد را دنبال می کنید، حتما می دانید که اخیرا انتظارها برای معرفی رنگ لباس سال 2022 به خاتمه رسیده و پنتون از این رنگ تازه و مجذوب نماینده پرده برداشته است. با این حال، حالا که کمی از هیجان اولیه معرفی رنگ تازه کم شده، بسیاری از افراد به این فکر افتاده اند که این رنگ تازه را اصلا چطور باید ست نمایند! به همین علت دیجی استایل این مطلب را به نحوه ست کردن رنگ بنفش ویژه سال جاری یا همان (Very Peri) اختصاص داده است؛ پس اگر شما هم در خصوص ست کردن این رنگ خاص با سوال و تردید رو به رو هستید، پیشنهاد می کنیم تا حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

6 ترکیب مجذوب نماینده با رنگ سال 2022 که استایلتان را درخشان می نمایند

رنگ لباس سال 2022، ترکیب زیبایی و آرامش بر تن شما!

شرکت پنتون برای انتخاب یا بهتر بگوییم، فراوری رنگ سال 2022 بدون برنامه ریزی عمل ننموده است. شرکت های حوزه لباس و مد هم قبلا از این انتخاب شرکت پنتون باخبر بودند و شما می توانید اثر آن را در ست های کالکشن پاییز و زمستان سال 2021 هم مشاهده کنید. یکی از برترین مثال ها در این خصوص، کالکشن نو برند والنتینو است؛ همین طور برندهایی مانند ایو سن لورن و ژیوانشی نیز در کالکشن پاییزه و زمستانی سال 2021 خود از این رنگ خاص و زیبا در لباس های خود استفاده نموده اند. بعلاوه بسیاری از سلبریتی ها هم طی این فصل از رنگ لباس سال 2022 در طراحی های خود استفاده نموده اند که از بین آن ها می توان به حضور لیدی گاگا با لباس بنفش منحصربه فردش در مراسم فرش قرمز فیلم جنجال برانگیز خانه گوچی اشاره نمود.

به طور خلاصه این رنگ نو و خارق العاده، بنا دارد تا درهای نوی را در حوزه طراحی مد به روی متخصصان باز کند تا علاوه بر زیبایی، آرامش و هیجان هم زمان را در لباس های سال آینده به بازار عرضه نمایند. برای آشنایی کامل با رنگ سال 2022 می توانید به مقاله دیگر دیجی استایل مراجعه کنید.

ست کردن رنگ بنفش برای سال نو

به طور کلی، قواعدی که برای ست کردن رنگ بنفش وجود دارد برای رنگ لباس سال 2022 هم صادق است اما این را در نظر داشته باشید که بنفش وری پری (Very Peri) ترکیب جالبی دارد که بیشتر به آبی نزدیک است تا قرمز و همین موضوع باعث می گردد تا ست کردن آن به سادگی دیگر رنگ های هم خانواده اش نباشد. از طرف دیگر، چون این رنگ به رنگ های پاستلی هم نزدیکی دارد، می توان بنفش خاص سال جاری را با آن ها هم ست کرد؛ به خصوص زرد و سبز پاستلی با رنگ سال 2022 ترکیب های جالبی می سازند.

1. ست بنفش و صورتی، دخترانه دخترانه

رنگ لباس سال 2022 را هم می توان مثل دیگر تنالیته های رنگ بنفش با صورتی ست کرد. با این تفاوت که احتمالا از دیگر ترکیب های ست بنفش و صورتی، آرام تر و باوقارتر است؛ بنابراین، اگر در پی یک ترکیب دخترانه شیک هستید که چندان هم توی چشم نباشد، ست صورتی و بنفش وری پری می تواند ایده خوبی باشد.

2. ست رنگ لباس سال 2022 با دیگر تنالیته های بنفش!

بنفش مخصوص سال جاری نه تنها در استایل مونوکروم که در ترکیب با انواع دیگر رنگ بنفش هم چیزی کم و کسر ندارد. می توانید با خیال راحت آن را با بنفش های تیره تر در دو سر طیف قرمز و آبی ست کنید و مطمئن باشید که آنچه انتخاب نموده اید، در کنار هم یک ترکیب فوق العاده را خواهد ساخت. اگر از هواداران پر و پا قرص رنگ بنفش هستید، سال جاری سال شماست و می توانید هرچقدر دوست دارید، از این رنگ در استایلتان بهره ببرید!

3. ست آبی و بنفش ترکیبی سرشار از امید و آرامش

در جست وجوی آرامشی هستید که طی این دو سال، در همه گیری ویروس کرونا از دست رفته؟! ست آبی و بنفش وری پری را امتحان کنید! این ترکیب تمام آنچه از آرامش و امید برای سال آینده می خواهید را برای شما به ارمغان می آورد. نکته جالب این جاست که رنگ لباس سال 2022 نه تنها برای فصل گرم سال، بلکه در همین زمستان جاری هم به میزان کافی برای استفاده جذابیت دارد؛ پس حتی یک روز را هم برای ساختن یک استایل نو از این رنگ هدر ندهید!

4. رنگ لباس سال 2022 و ست رنگ بنفش با کرم

وری پری که درمیان خانواده رنگ های آبی، پرهیجان و دربین رنگ های خانواده قرمز، باوقار و متین ظاهر می گردد، در ترکیب با رنگ کرم بیشتر بخش آبی خود را به رخ می کشد. اما در هر صورت، ست رنگ بنفش با کرم از آن ترکیب هایی است که به سادگی نمی توانید از کنارش عبور کنید. علاوه بر این، رنگ لباس سال 2022 در کنار تنالیته های مختلف زرد هم ترکیب زیبایی ایجاد می نماید؛ بنابراین، با وجود نو بودن وری پری در پالت شرکت پنتون، لازم نیست نگران ست کردن آن باشید. چون آنقدر رنگ های مختلف برای اینکار در اختیار دارید که بعید بتوانید از همه آن ها بهره ببرید.

5. ست بنفش و قرمز برای هیجان بیشتر

ست بنفش و قرمز در نقطه مقابل رنگ های سبز و آبی واقع شده است و اگر می خواهید به استایل خود شور و حرارت ببخشید، کافی است تا اندکی از رنگ قرمز را در کنار رنگ لباس سال 2022 به کار بگیرید تا ببینید چطور هیجان به آیینه رو به روی شما اضافه می گردد!

از آنجا که رنگ بنفش وری پری به خودی خود آرام و متین است، استفاده از رنگ قرمز پرحرارت می تواند تعادل جذابی میان رنگ های گرم و سرد برقرار کند.

6. ست بنفش و نارنجی، ترکیبی برای سرزندگی!

ممکن است دوست داشته باشید که با بنفش ویژه سال جاری یک استایل گرم و سرزنده بسازید اما در عین حال هم چندان تمایلی به استفاده از رنگ قرمز نداشته باشید. در چنین حالتی، ست بنفش و نارنجی برترین انتخاب برای رنگ لباس سال 2022 به شمار می آید. به خصوص قرار گرفتن رنگ نارنجی روشن مکمل بنفش وری پری در کنار آن یک ترکیب خاص و زیبا را به وجود می آورد که می توان آرامش و هیجان را یکجا در چنین استایلی پیدا کرد.

7. ترکیب بنفش سال 2022 و رنگ سبز

فکر می کنید ترکیب بنفش با رنگ سبز کمی عجیب و غریب است؟ باید بگوییم که اشتباه می کنید! در دنیای امروز مد و فشن ترکیب های جالب و جذابی وجود دارند که بسیاری از ما حتی نمی توانیم آن ها را کنار هم تصور کنیم اما همین که تصویر را می بینیم، متوجه می شویم که چقدر خوب این رنگ ها یکدیگر را تقویت می نمایند. ست سبز و بنفش سال 2022 هم همینطور است؛ بیشتر از آنکه تصور کنید یک ترکیب ایدئال را به وجود می آورند!

می توانید در کنار رنگ بنفش وری پری از سبز تیره یا سبز روشن و پاستلی بهره ببرید؛ درهرصورت این ست فوق العاده است.

8. رنگ لباس سال 2022 همراه رنگ های خنثی، برای یک استایل خاص!

اگر ترجیح می دهید درمورد این رنگ نو کمی احتیاط به خرج بدهید، ست کردن رنگ لباس سال 2022 با رنگ های خنثی می تواند برترین کار ممکن برای شما باشد. این رنگ ها هیچ وقت شما را ناامید نمی نمایند و می توانید آن ها در ترکیب با هر رنگی مورد استفاده قرار بدهید. رنگ های خنثی شامل سفید، خاکستری و مشکی، این قدرت را به شما می دهند تا از هر رنگی برای تکمیل استایلتان بهره بگیرید. نکته دیگر این که شاید رنگ های خنثی مانند دیگر رنگ هایی که ذکر کردیم، هیجان انگیز نباشند اما آن ها هم جذابیت های خاص خودشان را دارند؛ به خصوص اگر قصد داشته باشید استایلی خاص و رسمی داشته باشید.

9. رنگ سال و استایل مونوکوروم

یکی از انواع استایل هایی که می توانید در آن از رنگ بنفش سال 2022 بهره ببرید، استایل مونوکروم است. این نوع خاص از ترکیب لباس ها به استفاده از المان های مختلف لباس با یک رنگ یکدست گفته می گردد. از آنجا که بنفش وری پری تا به همین جا هم جذابیت های زیادی از خود نشان داده، انتظار می رود برای استایل مونوکروم هم به یکی از گزینه های ثابت تبدیل گردد. این ترکیب به ویژه برای تابستان بسیار مناسب به نظر می رسد!

در انتها

اگر با وجود تمام آنچه ذکر کردیم، نمی توانید با رنگ خاص سال جاری ارتباط برقرار کنید، لازم نیست نگران باشید؛ چون همچنان رنگ های دیگر هم هستند که می توانند برای شما مناسب باشند. نکته جالب دیگر هم درمورد بنفش سال جاری، این است که از همین حالا بعضی از شرکت ها انواع گجت ها و وسایل الکترونیکی را برای آسان کردن کار افراد در ست کردن آن ها با لباسشان به بازار عرضه نموده اند!

در این مطلب، شما را با نحوه ست کردن رنگ لباس سال 2022 یعنی بنفش وری پری آشنا کردیم؛ رنگی که شرکت پنتون طی یک حرکت متفاوت، اقدام به ساخت آن نموده است تا وعده سالی متفاوت و نو را به دنیا بدهد.

منابع: crfashionbook, instyle, hypebae

منبع: دیجی استایل
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2029

به "6 ترکیب مجذوب نماینده با رنگ سال 2022 که استایلتان را درخشان می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ترکیب مجذوب نماینده با رنگ سال 2022 که استایلتان را درخشان می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید