کارهایی که باید در ماه دسامبر و هنگام کریسمس در لندن انجام داد

به گزارش تور هند ارزان، کریسمس در لندن

لندن در ماه دسامبر تبدیل به سرزمین عجایب زمستانی مملو از رنگ و نور می گردد و به جشن های سال نو می پیوندد. مردم لندن در ماه دسامبر که مصادف با کریسمس در لندن و سال نو میلادی است، با برگزاری جشن های بسیار این ماه را به جادویی ترین ماه سال برای بازدید از لندن تبدیل می نمایند.

کارهایی که باید در ماه دسامبر و هنگام کریسمس در لندن انجام داد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

خیابان های مخصوص خرید لندن در ماه دسامبر، با چراغ های کریسمس می درخشند و مغازه ها و مراکز خرید مملو از مردمی است که برای کریسمس خرید می نمایند و هدایای سال نو می خرند.

اصلی ترین مرکز تعطیلات زمستانی در لندن، میدان ترافالگار است. مردم در این روز دور بزرگترین درخت کریسمس شهر جمع می شوند و سرود کریسمس می خوانند.

در طول سفر خود به لندن در ماه دسامبر می توانید بعضی از فعالیت های فصلی مورد علاقه خود در لندن را تجربه کنید، و در جشن ها شرکت کنید. هدایای دست ساز و غذاهای مخصوص جشن ها را از بازارهای جذاب کریسمس بخرید. به پاتیناژ در یکی از فضاهای باز یخی فوق العاده که در سراسر پایتخت وجود دارد بروید. بچه ها را برای دیدار با بابانوئل در غار جادویی کریسمس ببرید. از کنسرت هایی که در زمان کریسمس برگزار می شوند لذت ببرید. و به تماشای پانتومیم، نمایش های باله و نمایش های خانوادگی بپردازید.

رویدادهای ماه دسامبر در لندن

جشن ها و فستیوال های کریسمس در لندن

    • به سرزمین عجایب زمستانی در هاید پارک که یکی از بزرگترین و مشهورترین تجربه های کریسمس در لندن است بروید. در سرزمین عجایب هاید پارک می توانید پاتیناژ بروید، به سالن های پر از اسباب بازی و شیرینی ها سر بزنید، و از نمایش های جشن هایی که برگزار می شوند لذت ببرید. از تاریخ 22 نوامبر تا 6 ژانویه.
    • از فعالیت های زمستانی، مثل بازارهای کریسمس، نمایش های جشن ها و غذاهای فصلی که در طول رودخانه و در جشن زمستانی بانک مرکزی لندن به فروش می رسند لذت ببرید. از تاریخ 8 دسامبر تا 6 ژانویه.
    • در جشن کریسمس میدان لستر، که در منطقه وست اِند لندن قرار گرفته است شرکت کنید. از تاریخ 9 نوامبر تا 5 ژانویه.
    • به جشن گرینویچ زمستانی لندن که شامل پانتیناژ، موسیقی زنده، خرید کریسمس است و بسیاری از فعالیت ها که در این جشن برای تمام سنین برگزار می گردد بروید.
    • در ماه دسامبر در لندن، در بهترین بازارهای کریسمس، می توانید به همراه خانواده بسیاری از فعالیت های فصلی را انجام دهید.

برترین رویدادهای زمستانی لندن

    • بعد از تاریکی سالیانه، با چراغ های نورانی، موسیقی، و رنگ های باغ گیاه شناسی مشهور کیو همراه شوید و کریسمس لندن را در کیو سپری کنید. از تاریخ 22 نوامبر تا 5 ژانویه
    • به تماشای پشت صحنه مجموعه فیلم های هری پاتر و مجموعه نمادینی که در هوگوارتس برای کریسمس تدارک دیده شده اند بروید. 17 نوامبر تا 27 ژانویه

روز کریسمس و روز بوکس در لندن

روزهای 25 و 26 دسامبر، که به ترتیب روز کریسمس و روز بوکس هستند، در لندن تعطیل رسمی اعلام شده است. در این روز سرویس حمل و نقل و ساعت های کاری کاهش می یابد. اما هنوز هم بسیاری کارها وجود دارد که می توانید در این روز انجام دهید. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زود از خواب بلند شوید تا به تماشای مسابقه باشگاه شنای سرپنتین که صبح زود در آب های یخی و در دریاچه هاید پارک برای جام پیتر پن برگزار می گردد، بروید. 25 دسامبر
  • در طول روزِ بوکس و فروش های ماه ژانویه، می توانید خرید های خوبی در زمینه مد وسایل الکترونیکی داشته باشید. از 26 دسامبر به بعد
  • در تاریخ های 25 و 26 دسامبر در لندن می توانید در تورهای شهری شرکت کنید و یا به پاتیناژ بروید.

جشن سال نو در لندن

آتش بازی معروف جشن سال نو میلادی در لندن هر سال در تاریخ 31 دسامبر در کوکا کولای چشم لندن(بزرگترین چرخ و فلک لندن) برگزار می گردد. برای پیدا کردن جای مناسب در این رویداد محبوب لندن، از قبل بلیط خود را رزرو کنید. همچنین بسیاری کارهای دیگر مثل رفتن به نمایش های خانوادگی، پاتیناژ، و صرف ناهار در کنار رودخانه برای انجام دادن در شهر لندن وجود دارد.

برای سفر به لندن باید حداقل یک ماه قبل اقدام کنید تا مراحل صدور ویزای انگلستان شما طی گردد. همچنین می توانید با مراجعه به سایت خبرنگاران از تخفیف های فروش بلیط هواپیما به مقصد لندن و رزرو هتل با بهترین قیمت در لندن برخوردار شوید. و یا اگر برای سفر به لندن، ایرلاین خاصی مانند بریتیش ایرویز یا ایزی جت مدنظرتان است، می توانید مستقیما وارد صفحه این هواپیمایی ها شده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 332

به "کارهایی که باید در ماه دسامبر و هنگام کریسمس در لندن انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که باید در ماه دسامبر و هنگام کریسمس در لندن انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید