چند پیشنهاد برای اجاره خانه در قشم

به گزارش تور هند ارزان، گرچه بیشتر افراد ترجیح می دهند در تعطیلات به بخش های شمالی ایران سفر نمایند و از طبیعت یا آب و هوای دلنشین آن بهره مند شوند؛ اما سرزمین های جنوبی ایران هم با هوای گرم و دریای خلیج فارس هواداران خاص خود را دارد. جزایر مختلف جنوبی به ویژه جزایر کیش و قشم به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری طبیعی و اماکن تفریحی مختلف یکی از شلوغ ترین مناطق جنوبی ایران محسوب می شوند. جاذبه های قشم کنار اینکه باعث شده روزبه روز به تعداد امکانات تفریحی و رفاهی جزیره قشم افزوده گردد، اقتصاد پررونق تری را برای این جزیره نسبت به اغلب شهرهای جنوبی ایران فراهم نموده است. یکی از حوزه هایی که در این جزیره رشد خوبی داشته، ساخت و ساز هتل، اقامتگاه ، مسافرخانه، ویلا، خانه و سوییت است. علت این موضوع را می توان سکونت دائم و موقت افراد مختلف برای کار، تحصیل یا تفریح و خوشگذرانی در جزیره قشم دانست. بنابراین در این مطلب ضمن آنالیز مکان های اقامتی مختلف در قشم، قیمت رهن و اجاره خانه و ویلاهای قشم را در مناطق مختلف با هم مقایسه خواهیم کرد. به این ترتیب اگر شما هم قصد رهن یا اجاره ویلا و خانه در قشم را دارید، مطالعه این مطلب برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

چند پیشنهاد برای اجاره خانه در قشم

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اقامت در قشم، آپارتمان یا ویلا؟

جزیره قشم به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری طبیعی قابل توجه، مسافران، گردشگران و طبیعت گردهای زیادی را به سوی خود می کشاند. یکی دیگر از دلایل حضور افراد غیربومی در قشم را می توان انگیزه های اقتصادی و تحصیلی دانست. بنابراین درمجموع باید گفت سالانه افراد زیادی در فصل ها و بازه های زمانی مختلف دنبال محل اقامت مناسب در جزیره قشم هستند. این موضوع باعث شده واحدهای مسکونی و اقامتی مختلفی در قشم ساخته گردد.

به همین دلیل هر فردی با توان اقتصادی مختلف، می تواند در قشم خانه یا ویلا برای اقامت پیدا کند. در نتیجه گزینه های متعددی پیش روی افراد برای اقامت در قشم وجود خواهد داشت. البته بدیهی است که افراد در سفر و سکونت از سبک های مختلفی بهره می برند. برای مثال برخی اقامت در هتل را ترجیح می دهند. چرا که می توانند فارغ از دغدغه هایی مانند آشپزی، نظافت و… به گشت و گذار بپردازند؛ برخی دیگر به متل، مسافرخانه ها یا اقامتگاه های کوچک و فضای صمیمی آن ها علاقه دارند و برخی هم به دنبال محلی بین این دو حالت بوده و هتل آپارتمان را انتخاب می نمایند. در این میان افرادی هم هستند که به دلایلی مختلفی مانند انگیزه اقامت طولانی مدت به دنبال رهن یا اجاره آپارتمان، خانه و ویلا خواهند بود. هریک از این مکان ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند و نمی توان هیچ یک را به طور مطلق بر دیگری رجحان داد؛ در این بخش ویژگی هریک از این اقامتگاه ها را آنالیز خواهیم کرد:

هتل ها

طی سال های اخیر هتل های مختلفی در جزیره قشم ساخته شده است. هریک از آن ها نیز به نسبت کیفیت خدمات خود قیمت تعیینی برای اقامت ارائه می نماید. مهم ترین مزیت اقامت در هتل دغدغه کمتر برای خورد و خوراک است. علاوه براین به لطف خدمات نظافت هتل، نگران تمیزی اتاق نخواهید بود. در نتیجه آسایش و راحتی بیشتری را تجربه نموده و می توانید همه وقتتان را صرف تفریح و ملاقات از جاذبه های گردشگری کنید. شاید هزینه بالای اقامت تنها امتیاز منفی انتخاب هتل برای سکونت باشد. بنابراین در صورتی که بودجه محدودی برای سفر به قشم در نظر گرفته اید، یا قصد اقامت طولانی مدت در این جزیره را دارید، بهتر است به سراغ هتل های ارزان و سایر اقامتگاه های قشم باشید.

هتل آپارتمان

سکونت در هتل آپارتمان ها برای افرادی که به آشپزی علاقه دارند یا ترجیح می دهند غذاهای محلی را امتحان نمایند، انتخاب بهتری است. در هتل آپارتمان ها خدمات نظافت به شدت و جدیت هتل ها نیست؛ اما کیفیت قابل قبولی دارد. در کل می توان اجاره هتل آپارتمان را مشابه اجاره خانه دانست با این تفاوت که مدت زمان اجاره انعطاف پذیری بالاتری دارد. با توجه به اینکه فضای هتل آپارتمان مانند خانه است، بنابراین بسیاری افراد در هتل آپارتمان راحت تر هستند و حریم شخصی بیشتری برای خود احساس می نمایند. ضمن اینکه قیمت سکونت در هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها پایین تر است. هتل اپارتمان برای افرادی با بودجه تعیین مکان مناسب تری خواهد بود. البته برای آن هایی که قصد اقامت طولانی مدت دارند، گزینه های مقرون به صرفه تری وجود دارد.

مسافرخانه

مسافرخانه ها از آن اقامتگاه هایی هستند که با توان اقتصادی پایین به راحتی می توان در آن ها سکونت کرد. در مسافرخانه خبری از سرویس غذا یا نظافت نیست. بنابراین در صورتی که به این مواردی اهمیت نمی دهید، مسافرخانه ها می توانند انتخاب ایده آلی برای شما باشند.

خانه های اجاره ای

یکی از پر طرفدارترین گزینه های اقامتی در قشم، خانه هایی هستند که خدمات رهن یا اجاره ارائه می دهند. این خانه ها به دلایل مختلف برای مسافران جذاب تر هستند. خانه های اجاره ای قشم مانند هتل آپارتمان اغلب همه امکانات خانه را در اختیار شما قرار خواهند داد. در طول اقامت در خانه، اختیارات کاملی دارید و درست مانند اجاره یک واحد مسکونی در هرشهر دیگر، طبق یک قرارداد چند ماهه خانه را اجاره خواهید کرد. این گزینه برای افرادی که به منظور کار یا تحصیل در جزیره قشم اقامت دارند، انتخاب ایده آلی است. چرا که سایر گزینه ها قیمت گرانی دارند یا حریم شخصی کمتری در اختیار شما قرار خواهند داد. بنابراین برای یک اقامت طولانی مدت، بهتر است خانه ای رهن یا اجاره کنید.

ویلاهای اجاره ای

اگر توان اقتصادی کافی دارید یا خانواده پر جمعیتی هستید، اجاره ویلا در قشم برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. ویلاها علاوه بر ارائه امکانات و آسایش بیشتر، فضای عظیم تری در اختیار شما قرار می دهند. این موضوع باعث می گردد احساس راحتی بیشتری داشته باشید. اما قیمت خانه ها و ویلاهای قشم برای رهن یا اجاره چقدر است؟

برای اجاره در قشم گزینه های بسیار زیادی وجود دارد؛ بنابراین نگران پیدا کردن خانه با متراژ مورد نظر خود نباشید. قیمت رهن یا اجاره یبرخی واحدهای مسکونی قشم به توضیح زیر است.

خانه های زیر 100 متر

برای سکونت افراد بین یک الی چهار نفر واحدهای زیر صد متر مناسب هستند. یک واحد مسکونی 35 متری طبقه اول ساختمانی 4 طبقه جنب بازار ستاره به صورت سوییت دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی بدون اتاق، انباری و پارکینگ با مبلغ 15 میلیون تومان برای رهن کامل در نظر گرفته شده است. همچنین یک خانه 55 متری یک خوابه در طبقه اول ساختمانی 4 طبقه در مرکز شهر بدون پارکینگ و انباری به قیمت 10 میلیون پیش و ماهانه 450 هزار تومان برای اجاره آماده واگذاری است. یک خانه 72 متری هم با یک خواب در یک آپارتمان 3 طبقه مرکز شهر با انباری و بدون پارکینگ به قیمت 35 میلیون تومان و ماهانه 800 هزار تومان برای اجاره آماده است. در آخر می توان به خانه ای 90 متری یک طبقه ویلایی در منطقه فرهنگیان با دو خواب اشاره نمود. برای این خانه باید 45 میلیون پیش با ماهانه 400 هزار تومان یا 55 میلیون رهن کامل پرداخت کنید.

خانه های بین 100 تا 200 متر

در این متراژ می توان خانه های یک طبقه ویلایی یا آپارتمان پیدا کرد. یک خانه 120 متری دو خوابه با بنای مفید 80 متر کنار 40 متر بالکن در منطقه نریمان طبقه اول ساختمان دو طبقه با طراحی داخلی متوسط و بدون پارکینگ مبلغی در حدود 80 میلیون ودیعه و ماهانه 700 هزار تومان دارد. علاوه براین یک خانه ویلایی یک طبقه 150 متری در برگ سبز با حیاط ماشین رو دارای دو اتاق خواب مبلغی برابر با 50 میلیون پیش و ماهانه 1 میلیون تومان دارد. از بهترین واحدهای این متراژ می توان خانه ای 175 متری در سام و زال را آنالیز کرد.این خانه سه خوابه دارای یک خواب مستر، دو سرویس بهداشتی، پارکینگ، انباری و آسانسور است. این خانه نورگیر و تمیز در طبقه آخر ساختمانی چهار طبقه واقع شده است. در صورتی که قصد رهن آن را دارید، باید 130 میلیون تومان و برای اجاره 30 میلیون پیش و ماهانه 2 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کنید. در متراژهای بالاتر می توان به واحد ویلایی 190 متری در برج داریوش اشاره نمود. این خانه به سه اتاق خواب، استخر، جکوزی، کارواش، سالن ورزشی، لابی، انباری و پارکینگ مجهز است. برای سکونت در این واحد باید 200 میلیون تومان رهن کامل پرداخت کنید.

خانه های بین 200 تا 300 متر

یک خانه 200 متری در منطقه سام و زال قشم با سه اتاق خواب، پارکینگ و انباری به صورت ویلایی یک طبقه با قیمت 150 میلیون تومان پیش پرداخت و ماهانه یک میلیون تومان آماده واگذاری برای اجاره است. این واحد مسکونی طراحی بسیار ساده ای داشته و از خانه های متراژ بالای درجه سه قشم محسوب می گردد. همچنین یک واحد 220 متری در برج داریوش قشم با همه امکانات مانند استخر، سونا، جکوزی، لابی، انباری و پارکینگ قیمتی در حدود 235 میلیون تومان برای رهن کامل دارد. بنابراین در صورتی که با توان اقتصادی محدود دنبال خانه ای با متراژ هستید، خانه هایی با طراحی ساده و امکانات معمولی انتخاب مقرون به صرفه تری است.

درمجموع خانه های متراژ بالای قشم نسبت به خانه های کیش کیفیت ساخت و امکانات کمتری دارند. در صورتی که قصد سکونت در خانه های عظیم با امکانات زیاد را دارید، سکونت در برج ها انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؛ اما با توجه به هزینه های بسیار بالای واحدهای مسکونی برج ها و مبلغ قابل توجهی که باید پرداخت کنید، بهتر است پیش از انتخاب این واحدها مسایل اقتصادی را به خوبی آنالیز کنید تا پس از عقد قرارداد خسارات اقتصادی برایتان پیش نیاید.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1064

به "چند پیشنهاد برای اجاره خانه در قشم" امتیاز دهید

2 کاربر به "چند پیشنهاد برای اجاره خانه در قشم" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیشنهاد برای اجاره خانه در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید