پوکت به عنوان دومین ساحل برتر دنیا انتخاب شد

به گزارش تور هند ارزان، انتخاب پوکت به عنوان دومین ساحل برتر دنیا

همه ما نام جزیره گردشگری پوکت را بارها شنیده ایم. جزیره ای زیبا، با ساحل هایی بکر و رنگارنگ که هر سال میلیون ها گردشگر بین المللی از آن دیدن می نمایند. اخیرا نشریه معتبر اخبار و گزارشات ایالات متحده و دنیا (US News & World Report)، که یکی از معتبر ترین نشریات در زمینه اقتصاد و تجارت در دنیاست، جزیره پوکت تایلند را به عنوان دومین ساحل برتر دنیا معرفی کرد. برای آگاهی از جزئیات این خبر، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید.

پوکت به عنوان دومین ساحل برتر دنیا انتخاب شد

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

مقامات جزیره توریستی پوکت در کشور رنگارنگ تایلند، در حال جشن دریافت برای جایزه دریافتی جدیشان هستند، چرا که آن ها جایزه دومین ساحل برتر جهان را دریافت نموده اند. این جزیره همچنین ستایش اکثر رسانه های گردشگری جهان را به خاطر ماسه های سفید رنگ، آب های لاجوردی و صخره های آهکی اش بر انگیخته است. این نشریه بین المللی نام تکه ای از بهشت بر روی زمین را بر این جزیره گذاشته است. هر سال میلیون ها گردشگر از اروپا، آمریکا و سایر نقاط آسیا به پوکت سفر می نمایند.

آقای یوتاساک سوپاسورن (Yuthasak Supasorn)، مسئول مستقیم گردشگری تایلند در رابطه با وضعیت گردشگری این جزیره و جایزه دریافتی گفت:

تمامی مسئولان گردشگری پوکت از جمله سرمایه گذاران و سهام داران آن باید به خاطر این دستاورد به خود افتخار نمایند. چرا که ما به عنوان دومین ساحل زیبا و برتر در کل جهان شناخته شده ایم. همه ما خیلی شادمان هستیم که توانستیم این عنوان را به خودمان اختصاص دهیم. اینکه همچین نشریه معتبر و مهمی این جایزه را به ما تقدیم نموده است، شادمانی ما را دو چندان می نماید.

این اولین بار نیست که جزیره پوکت جوایزی را به خاطر سواحلش دریافت می نماید. درگذشته هم چندین و چند جایزه معتبر از سوی جوامع مختلف بین المللی به پوکت اهدا شده است. بنابراین، به نظر می رسد تمامی برنامه ریزی ها در این جزیره درست بوده و باعث شده اند که پیشرفت گردشگری در آن مداوم باشد. مسئولان این جزیره می گویند که به کوشش هایشان ادامه خواهند داد و با دریافت چند جایزه سرد نمی شوند. این مکان همچنین به یکی از بهترین مکان های جهان برای ورزش قایق رانی بادبانی تبدیل شده و هر سال ورزشکاران بسیاری برای شرکت در مسابقات بین المللی قایق رانی به پوکت سفر می نمایند. همچین رویدادهایی، موجبات جذب گردشگر بیشتر به جزیره را هم فراهم نموده اند.

در میان تمام جاذبه های افسون گری که این جزیره دارد، غذاهای محلی مشهور آن چیز دیگری هستند. دومین ساحل برتر جهان در سال 2015 توسط سازمان یونسکو به عنوان یکی از برترین مناطق جهان برای گردشگری غذا انتخاب شد. غذاهای محلی این جزیره در سال های 2016 و 2017، جوایز بین المللی دریافت کردند.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 307

به "پوکت به عنوان دومین ساحل برتر دنیا انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکت به عنوان دومین ساحل برتر دنیا انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید