ورود دستگاه های اجرایی در پایش و مرتفع سازی مسائل واحدهای پذیرایی محور تبریز، بستان آباد

به گزارش تور هند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران-معاون گردشگری آذربایجان شرقی از ورود دستگاه های اجرایی در پایش و مرتفع سازی مسائل واحدهای پذیرایی محور تبریز- بستان آباد اطلاع داد.

ورود دستگاه های اجرایی در پایش و مرتفع سازی مسائل واحدهای پذیرایی محور تبریز، بستان آباد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، علیرضا بایرام زاده روز دوشنبه 6 دی ماه 1400 از برگزاری گروه کاری گردشگری شهرستان بستان آباد، با حضور نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون بهداشت و درمان استان، ، بخشدار، شورای اداری و نمایندگانی از واحدهای پذیرایی فعال در راستا تبریز-بستان آباد اطلاع داد.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: با عنایت به برنامه ریزی های اجرا شده برای ساماندهی رستوران ها، مجتمع های گردشگری و سفره خانه های سنتی در سطح استان، با تقسیم بندی اجرا شده براساس محورهای گردشگرپذیر استان، واحدهای پذیرایی محور تبریز-بستان آباد به صورت مداوم در حال پایش و ساماندهی هستند.

او ادامه داد: محور گردشگری تبریز-بستان آباد دارای بیش از 70 واحد گردشگری فعال اعم از رستوران، مجتمع گردشگری، سفره خانه، پارک آبی و سایر است که پیرو بازدیدهای میدانی متعدد اجرا شده و جلسات کارشناسی برگزار شده، برای مرتفع سازی مسائل و مسائل واحدهای مذکور دستگاه های اجرایی به صورت مشترک وارد عمل خواهند شد.

بایرام زاده گفت: در این جلسه مقرر شد تا رستوران ها و سفره خانه های فوق در سه بخش، دارای پروانه بهره برداری، طی مراحل اداری کسب پروانه بهره برداری و فاقد پروانه بهره برداری دسته بندی شده و پس از آنالیز های لازم و احصای مسائل موجود در منطقه، برای برطرف مسائل مربوطه دستگاه های ذی ربط از جمله فرمانداری، بخشداری، بهداشت، میراث فرهنگی و فرماندهی انتظامی شهرستان، اقدام و از فعالیت واحدهایی که پیروز به پروانه بهره برداری نشوند، جلوگیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2033

به "ورود دستگاه های اجرایی در پایش و مرتفع سازی مسائل واحدهای پذیرایی محور تبریز، بستان آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دستگاه های اجرایی در پایش و مرتفع سازی مسائل واحدهای پذیرایی محور تبریز، بستان آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید